وصیت‌نامه پاسدار شهید غلامعلی عاشوری

در وصیت‌نامه پاسدار شهید «غلامعلی عاشوری» آمده است: «از شما می‌خواهم که هیچ وقت سنگر مساجد و پشتیبانی از روحانیت در خط امام را فراموش نکنید».
کد خبر: ۳۹۷۴۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶ - 19May 2020

به گزارش خبرنگار ساجد، پاسدار شهید «غلامعلی عاشوری»فرزند عباس علی عاشوری در سال ۱۳۳۵ شمسی در روستای کودزر چشم به جهان گشود. وی با شرکت در مرحله دوم عملیات بیت المقدس مورخ هجدهم اردیبهشت ۱۳۶۱ هنگام تلاش برای آزادسازی خونین شهر بر اثر اصابت ترکش خمپاره دشمن به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه پاسدار شهید غلامعلی عاشوری

متن وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَ الْمُرْسَلاَتِ عُرْفاً... سوگند به فرستگان پیاپی برای راهنمایی و ارشاد و رسانیدن بشر به حد اعلای تکامل شناخت واقعی خداوند عزوجل از حضرت آدم (علیه السلام) تا محمد (صلی‌الله علیه و آله و سلم) خاتم النبیاء، از اولیاءالله تا اوصیاءالله و حال، ولی زمان نایب امام زمان حضرت آیت‌الله العظمی الموسوی الخمینی (قدس سره) امام حاضر ما باعث افتخار و سربلندی ماست که در چنین مقطعی از زمان قرار گرفتیم و در کنار و سایه این امام بزرگ و از وجود ایشان استفاده می‌کنیم.

خداوندا! ما را یاری ده و کمکمان نما که آیت تو این امام عزیز را همان‌طور که هست بشناسیم و برای او و در راه او جانفشانی نمائیم.

در پیش خود حس می‌کنم نکند خدای نکرده امام و راه امام را همانطور که هست ناشناخته باشیم و در روز حساب در مقابل پروردگار جوابی نداشته باشم که خداوند بفرماید پس ما که این امام را فرستادیم شما چه کار کردی؟ ما همه در‌ها را به روی شما باز کردیم. پس چرا سستی کردی و قدر ندانستی؟ حال من روانه جبهه جهاد اسلام بر ضد کفر هستم.

جهاد فی سبیل‌الله، جهاد در راه خدا، در راه امام که همان راه خدا است می‌باشم. اگر از این جبهه برنگشتم شما درمورد من گریه نکنید این باعث افتخار شما باید باشد، چرا که امام فرمودند: مملکت ما زاغه نشینان است پس ما باید ثابت کنیم که ما هم از زاغه نشینان هستیم و این خون زاغه نشینان و نظر لطف پروردگار به این زاغه نشینان است که انقلاب تا به حال از همه توطئه‌ها مصون مانده است.

شما را به صبر و تقوا و همراهی و همگامی با انقلاب و امام راحل و امام توصیه می‌نمایم، از شما می‌خواهم که هیچ وقت سنگر مساجد و پشتیبانی از روحانیت در خط امام را فراموش نکنید. بیاید و برای سلامتی و طول عمر رهبر انقلاب همیشه و در همه حال به درگاه خداوند متعال دعا کنیم.

در خاتمه بعد از سفارش زیاد به تحمل صبر و بردباری و اطاعت از، ولی زمان خمینی کبیر (قدس سره) شما را به خدا می‌سپارم.

سرباز و فرزند اسلام غلامعلی عاشوری

۱۵ اردیبهشت ۱۳۶۱

راهش پر رهرو ومستدام باد.

آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است در جریده عالم دوام ما»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار