وزیر دفاع:

هرگونه مزاحمت برای نفتکش‌های ایرانی با پاسخ قاطع مواجه می‌شود

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح درباره مزاحمت آمریکایی‌ها برای نفتکش‌های کشورمان گفت: هم آمریکایی‌ها و هم دیگران می‌دانند که ما در واکنش به این موضوع یقیناً هیچ تردیدی به خودمان راه نخواهیم داد.
کد خبر: ۳۹۷۵۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴ - 20May 2020

اگر مزاحمت‌ها برای نفت‌کش ما ادامه یابد پاسخ قاطع و محکم می‌دهیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت طی سخنانی درباره اقدامات اخیر آمریکایی‌ها در ایجاد مزاحمت برای نفتکش‌های کشورمان اظهار داشت: مزاحمت برای نفتکش‌ها خلاف مقررات و امنیت بین‌الملل است و سازمان‌های بین‌المللی و کشور‌هایی که نسبت به مقررات و امنیت آبراه‌ها حساس هستند باید حتماً به این موضوع عکس‌العمل نشان دهند.

وی افزود: این به نوعی یک راهزنی دریایی است و سیاست ما هم کاملاً روشن است و به صراحت هم اعلام کردیم که هیچ‌گونه مزاحمتی را تحمل خواهیم کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در ادامه تصریح کرد: هم آمریکایی‌ها و هم دیگران می‌دانند که ما در واکنش به این موضوع یقیناً هیچ تردیدی به خودمان راه نخواهیم داد و اگر مزاحمت‌ها ادامه پیدا کند و تشدید شود، حتماً پاسخ قاطع و محکمی داده خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها