طی پیامی؛

سردار «اشتری» شهادت «مجید بارانی» را تسلیت و تهنیت گفت

فرمانده نیروی انتظامی طی پیامی شهادت ستوانیکم «مجید بارانی» را به خانواده محترمشان تسلیت و تهنیت گفت.
کد خبر: ۳۹۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲ - 20May 2020

سردار «اشتری» شهادت «مجید بارانی» را تسلیت و تهنیت گفتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی طی پیامی شهادت ستوانیکم «مجید بارانی» را به خانواده محترمشان تسلیت و تهنیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خانواده محترم شهید ستوانیکم مجید بارانی

سلام علیکم

عروج سبکبالانه جانباز عزیز مجید بارانی به جوار قدسی حضرت حق را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر ( روحی لتراب مقدمه الفداه)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و آن خانواده محترم تسلیت و تهنیت عرض می نمایم.

شهادت اقبال بلندی است که تنها شامل شایستگانی چون او می شود و خوشا به حال آنانی که عطای دیبای فاخر دنیا را به ردای باقی آخرت بخشیده و در جوار معشوق به رستگاری نائل می شوند.

اینجانب سلام و درود خالصانه ام را بر روح مطهر ایشان که حدود شانزده سال به سختی و مشقت در حیات نباتی، بستر بیماری را سپری نمود و آن خانواده صبور نثار نموده و سرنوشت سعادت بار او را برای خود و همه مشتاقان آرزو می نمایم.

از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم روح بلند این شهید عزیز را در بالاترین مراتب بارگاه قدسی خویش، همجوار با سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) محشور فرموده و به آن خانواده معزی صبر و اجر جزیل مرحمت فرماید.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ پاسدار حسین اشتری

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار