بیانیه اداره کل حفظ آثاردفاع مقدس استان کردستان به مناسبت سوم خرداد

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در بیانیه‌ای با گرامیداشت سوم خرداد رشادت‌های صورت گرفته در عملیات بیت المقدس را پاسداشت.
کد خبر: ۳۹۷۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ - 23May 2020

بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کردستان به مناسبت سوم خردادبه گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کردستان در بیانیه ای با گرامیداشت سوم خرداد رشادت های صورت گرفته در عملیات بیت المقدس را پاسداشت.
در بخشی از این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم» (محمد/۷)

سوم خرداد ۱۳۶۱ یادآور حماسه جاودانه آزادی خرمشهر قهرمان از اشغال رژیم بعث عراق و سند مقاومت و ایستادگی یک ملت شجاع و سلحشور در برابر تجاوز دشمن و فراتر از آن نظام سلطه است.

عملیات عزتمند بیت‌المقدس و فتح خرمشهر، عرصه حاکمیت معنویت و روحیه انقلابی، مجاهدت ملت و از همه مهمتر گوش به فرمان بودن تدابیر و اندیشه‌های راهبردی ولایت فقیه در سایه توکل به نصرت الهی و تکیه به توان داخلی بود که توانست ناکارآمدی قدرت‌های استکباری در برابر قدرت الهی را به نمایش بگذارد که باگذشت چهار دهه از مقطع پر افتخار دفاع مقدس، جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و سربلندی به یک قدرت تاثیرگذار فرامنطقه‌ای انکارناپذیر تبدیل شده است.

بزرگداشت ایّامُ الله های مختلف از نمونه های بارز و شگفت انگیز نصرت الهی، همچون پیروزی بزرگ و به یاد ماندنی آزادسازی خرمشهر، می تواند چراغی فروزان برای همه آزادی خواهان و جوانان عزیزمان بوده و نوید بخش برای در آغوش کشیدن پیروزی های بزرگتر مُتّکی به نُصرت الهی به شرط استقامت در آینده باشد.

امروز ملت با بصیرت و آگاه کشور جمهوری اسلامی در همه اقشار بویژه جوانان و نوجوانان ضمن توجه و پایبندی به آن همه ایثار و رشادت رزمندگان در ۸سال دفاع مقدس خصوصا حماسه سوم خرداد سال ۶۱همواره بر این رشادت ها ارج نهاده و بر هوشیاری و آمادگی خود اضافه نموده و آماده جانفشانی از تمامی اهداف و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در همه زمینه ها با تاسی ازفرامین بنیانگذار نهضت بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی و نائب بر حقش مقام عظمای ولایت حضرت ایت الله العظمی امام خامنه ای عزیز بوده،هستند و خواهند بود.

نتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار