مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان خبر داد:

اجرای بیش از 400 برنامه شاخص در ایام گرامیداشت سوم خرداد در گلستان

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان گفت: در ایام گرامیداشت سوم خرداد بیش از ۴۰۰ برنامه اجرایی در استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۷۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷ - 21May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، نشست خبری گرامیداشت حماسه سوم خرداد و چهل سالگی دفاع مقدس، صبح امروز (پنجشنبه) با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان و اصحاب رسانه استان برگزار شد.

اجرای بیش از 400 برنامه شاخص در ایام گرامیداشت سوم خرداد در گلستان

در این نشست سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان، ضمن گرامیداشت حماسه سوم خرداد و چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوم خرداد شروع و تا پایان سال ادامه خواهد داشت و شعار امسال در کنار شعار سال ۹۹ (جهش تولید) در بحث دفاع مقدس با شعار «ما قوی هستیم» است که و در راستای همین شعار اجرای برنامه‌ها تحقق پیدا خواهد کرد.

 وی افزود: در دفاع مقدس گفته ها و ناگفته های زیادی است و فتح خرمشهر یکی از این ناگفته هاست. در عملیات بیت المقدس به وضوح دست قدرت الهی مشاهده شد زیرا در این عملیات به چند رکن توکل بر خدا، توسل به ائمه اطهار، فرماندهی الهی ولی فقیه، وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح و حضور اقشار مختلف مردم مورد توجه قرار گرفت.

سرهنگ کاظمی گفت: فتح خرمشهر نمونه بارز وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح و مردم بود و به معجزه الهی تعبیه شده است و این به خاطر این است که تمام استکبار در مقابل ایران اسلامی قرار گرفتند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان گفت: هدایت و فرماندهی امام راحل، قدرت وحدت یکپارچگی نیروهای مسلح و حضور اقشار مختلف مردم در کنار نیروهای نظامی، وحدت اقوام و مذاهب مختلف، نقش عملیات بیت المقدس و بیان رفتارهای الگو برای نهضت مقاومت از مهمترین موضوعات تبیینی ایام گرامیداشت سوم خرداد خواهد بود.

وی به تشریح برنامه های این مناسبت پرداخت و بیان داشت: در ایام گرامیداشت سوم خرداد بیش از ۴۰۰ برنامه اجرایی در استان برگزار خواهد شد و عطر افشانی گلزار شهدا، بانگ مقاومت و پیروزی در سوم خرداد، برگزاری گرامیداشت سوم خرداد در یگانهای نظامی و ادارات، رونمایی از ۲۳ عنوان کتاب مکتوب و ۴ کتاب صوتی، برپایی نمایشگاه عکس پایداری در فضای مجازی، تجلیل از پیشکسوتان در ادارات و یگان‌های نظامی، افتتاح ۱۴۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده، تولید و پخش موشن گرافی و اینفوگرافی در فضای مجازی، سخنرانی پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس و نشست تشریحی عملیات بیت المقدس در صدا و سیما و ادارات از مهم‌ترین برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد در استان گلستان خواهد بود.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار