فرمانده پایگاه نیروی دریایی ارتش بوشهر:

نیروی دریایی ارتش با تقدیم هزاران شهید سبب ایجاد نیروی بازدارندگی شده‌ است

ناخدا یکم «جعفر تذکر»، شهدا را مایه عزت، اقتدار و استقلال نظام جمهوری اسلامی و کشور دانست و گفت: نیروی دریایی ارتش با تقدیم خون هزاران شهید سبب ایجاد نیروی بازدارندگی شده‌ است.
کد خبر: ۳۹۷۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵ - 21May 2020

نیروی دریایی ارتش با تقدیم خون هزاران شهید سبب ایجاد نیروی بازدارندگی شده‌ است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، ناخدا یکم «جعفر تذکر» فرمانده پایگاه نیروی دریایی ارتش بوشهر، امروز در مراسم استقبال و تشییع  پیکر پاک 5 شهید حادثه شناور  کنارک با تاکید بر پاسداری از خون پاک شهیدان والامقام اظهار داشت: پاسداری از خون شهدای گرانقدر مهمترین رسالت مردم و مسئولان است و نباید از این وظیفه غافل شد.

وی شهدا را مایه عزت، اقتدار و استقلال نظام جمهوری اسلامی و کشور دانست و بیان کرد: نیروی دریایی ارتش با تقدیم خون هزاران شهید سبب ایجاد نیروی بازدارندگی شده‌ است.

فرمانده پایگاه  نیروی دریایی ارتش در بوشهر شهادت مظلومانه شهدای رمضان را به خانواده‌های آنان تبریک و تسلیت گفت و خاطر نشان کرد: 41 سال است که ایران اسلامی برای حفظ استقلال هزینه می‌پردازد که نمونه بارز این هزینه‌ها، تقدیم شهدای بی‌شمار از سوی مردم ایران است.

 پس از برگزاری  مراسم تشییع  و اقامه نماز بر پیکر 5 شهید رمضان  2 شهید آن به نام‌های ناوبان دوم مهدی‌رازی و مهناوی یکم تفنگدار رضا دهقانی در گلزار شهدای بهشت صادق(ع) بوشهر به خاک سپرده شد.

بر پایه این گزارش ناوبان یکم مکانیک مصطفی پویان‌فر در چاه تلخ جنوبی تنگستان، ناوبان سوم عرشه حسین سپهری اهرمی در اهرم و ناواستوار یکم الکترونیک سید منصور موسوی‌نژاد در روستای نظرآقا شهرستان دشتستان به خاک سپرده می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها