استاندار خوزستان:

ارزش‌هایی همچون وحدت، غیرت و مقاومت از برکات سوم خرداد است

غلامرضا شریعتی گفت: ارزش‌هایی چون وحدت، غیرت، مقاومت و ایستادگی در مقابل قلدری مستکبرین و ایمان و توکل به خدا در برابر دشمن تا دندان مسلح که همه درس‌های مکتب عاشورا هستند از برکات مناسبت‌هایی همچون سوم خرداد است.
کد خبر: ۳۹۸۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵ - 23May 2020

ارزش هایی چون وحدت، غیرت و مقاومت از برکات مناسبت هایی همچون سوم خرداد است

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان در خصوص سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: حماسه باشکوه آزاد سازی خرمشهر نماد و مظهر شجاعت، مقاومت و رشادت ملتی است که از جان خویش گذشتند تا ذره ای از خاک این مرز و بوم به دست بیگانه نیفتد و البته به فرموده امام راحل «فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزش‌های اسلامی است».

وی افزود: ارزش هایی چون وحدت، غیرت، مقاومت و ایستادگی در مقابل قلدری مستکبرین و ایمان و توکل به خدا در برابر دشمن تا دندان مسلح که همه درس های مکتب عاشورا هستند از برکات مناسبت هایی همچون سوم خرداد است.

شریعتی گفت: حماسه آزادسازی خرمشهر یکی از مهمترین وقایع تاریخ دفاع مقدس است که با الطاف الهی و رهبری های عالمانه امام راحل در کنار صلابت و ازخودگذشتگی فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به وقوع پیوست.

استاندار خوزستان ادامه داد: تقارن آزادسازی خرمشهر و عملیات طریق القدس با روز جهانی قدس انشاالله نوید بخش پیروزی ملت مظلوم فلسطین و فرو پاشی رژیم متجاوز صهیونیستی خواهد بود.

رئیس ستاد استانی سوم خرداد گفت: اینجانب، فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به عموم مردم شهید پرور استان خوزستان و مردم غیور خرمشهر خصوصاً خانواده معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان تبریک می گویم و از درگاه پروردگار قادر متعال برای ملت بزرگ ایران اقتدار و سربلندی روز افزون و برای شهدای والامقام آزادسازی خرمشهر، رحمت بی کران و علو درجات مسالت می نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها