فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی؛

رشادت‌های امروز مردم در مهار کرونا تداعی آزادسازی خرمشهر است/ مردم در عالی‌ترین حد به فرمان رهبر انقلاب لبیک گفتند

سردار «عابدین خرم گفت»: امروز همان رشادت‌های زمان آزادسازی خرمشهرها به شکل‌های مختلف در جای جای ایران در حال شکل گرفتن است.
کد خبر: ۳۹۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹ - 23May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرم»، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در بازدید از فعالیت‌ گروه‌های جهادی سپاه مراغه اظهار داشت: مردم در عالی‌ترین حد به فرمان رهبر فرزانه انقلاب در خصوص راه‌اندازی رزمایش کمک مومنانه لبیک گفته‌اند به طوری که امروز سراغ هر کسی رفته شود حتما از رزمایش کمک مومنانه برخوردار شده است.

وی ادامه داد: طبق گزارشاتی که به طور مرتب گرفته‌ایم در شهرستان مراغه تا امروز بیش از 20 هزار بسته معیشتی و هزاران پرس غذای گرم به صورت روزانه پخت و در بین نیازمندان توزیع شده است و همچنان نیز ادامه دارد.

سردار خرم تاکید کرد: مراغه از جمله شهرهایی است که در خصوص رزمایش کمک مومنانه سنگ تمام گذاشته است و باید به مردم این شهر آفرین گفت، خداوند به مردم این شهر خیر و برکت عنایت کند که در این جهاد مالی عاشقانه و عارفانه وارد صحنه شده و دست همنوعان‌شان را گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: امروز همان رشادت‌های زمان آزادسازی خرمشهرها به شکل‌های مختلف در جای جای ایران در حال شکل گرفتن است و مردم با هر چه در توان داشتند برای مقابله با ویروس کرونا پای کار آمدند.

فرمانده سپاه عاشورا در پایان با اشاره به برنامه خود در مراغه اشاره کرد و افزود: امروز توفیق داشتیم با اعضای قرارگاه جهادی شهید دهقان دیداری داشته باشیم, احساس غرور و افتخار کردم که جمعی از جوانان انقلابی و روحانیت بزرگوار دور هم جمع شده‌اند و کار جهادی انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار