بیانیه سازمان بسیج کارمندان استان سیستان و بلوچستان بمناسبت آزادسازی خرمشهر

سازمان بسیج کارمندان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت سالروز عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۹۸۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴ - 23May 2020

بیانیه سازمان بسیج کارمندان استان سیستان و بلوچستان بمناسبت آزادسازی خرمشهربه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، سازمان بسیج کارمندان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت سالروز عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزش های اسلامی است.

امام خمینی (رحمه الله عليه)

سوم خرداد سال ۱۳۶۱ یادآور خلق حماسه های پر شکوه، تجلی باورهای اسلامی، مقاومت، دلاورمردی، شجاعت، ایمان و ایثار شهیدان و از خودگذشتگی رزمندگان ارتش اسلام است که با استقامت و پایداری ملت ایران همراه بوده و این روز بزرگ را رقم زده و به اوج قله ولایت پذیری و تجسم والا و باشکوه ایثار و شهادت و از خودگذشتگی و خداباوری رزمندگان اسلام عینیت بخشیده است.

بی تردید آزادی خرمشهر تجلی قدرت لایزال الهی بود که در عملیات غرور آفرین بیت القدس و به دست توانای مردم خداجو و مؤمن، با اقتدا به مولای متقیان و با رمز «علی ابن ابیطالب (عليه السلام)» به وقوع پیوست.

خرمشهر، شهری است که مظلومیت بزرگ مردانی را در سینه دارد که مفاهیمی چون ایثار، جهاد و شهامت را به بالاترین مرتبه خود رساندند و با اتکال به خداوند بزرگ، پیروزی خون بر شمشیر را رقم زدند.

فتح خرمشهر نقطه عطف دفاع مقدس و تجلی راستین غلبه ما بر دشمنان بود. رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) خطاب به نسل جوان امروز می فرمایند: "خرمشهرها در پیش است و این بیانگر رویارویی امت اسلام با دشمنان در عرصه های مختلف است و نوید دهنده پیروزی همچون فتح خرمشهر. البته، نباید این موضوع را از یاد برد که پیروزی در این میدان تنها با یاری خداوند، پیروی از ولایت فقیه، استقامت و مجاهدت مردم به دست می آید، که مافوق همه قدرت های بشری است.

سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان و تبریک این روز به آحاد ملت غیور، اعلام می دارد کارمندان بسیجی استان با تأسی به شهدای دفاع مقدس و در راستای تحقق اهداف و آرمان های اسلام، انقلاب و امامین انقلاب حضرت امام خمینی (رحمه‌الله علبه) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) تا پای جان ایستاد ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها