دفاع‌پرس بررسی کرد؛

نسخه شفابخش امام خامنه‌ای برای آزادی قدس

رهبر معظم انقلاب اسلامی در آخرین سخنان خود، نکات ارزشمندی را مطرح کردند که واکاوی آن از بُعد بین‌الملل خالی از لطف نیست.
کد خبر: ۳۹۸۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۶ - 26May 2020

گروه بین‌الملل دفاع‌پرسنسخه شفابخش امام خامنه‌ای برای آزادی قدس: حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی روز جمعه به‌مناسبت روز جهانی قدس، بیانات ارزشمندی را مطرح کردند که مرور و واکاوی آن از بُعد بین‌الملل خالی از لطف نیست.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای سخنانشان عامل و مجرم اصلی غصب کشور فلسطین را دولت‌های غربی و سیاست‌های شیطانی‌شان دانستند و تاکید کردند: هدف اصلی آن‌ها و کمپانی‌داران یهودی از ایجاد دولت صهیونیست و تجهیز آن به انواع امکانات حتی تسلیحات اتمی، ایجاد یک پایگاه دائمی در منطقه و امکان دخالت و تسلط بر کشور‌های آن بود.

ایشان در خصوص خیانت کشور‌های عربی به ملت فلسطین فرمودند: متأسفانه اغلب دولت‌های عرب نیز پس از مقاومت‌های نخستین، به‌تدریج تسلیم شدند و با فراموشی وظیفه انسانی و اسلامی و سیاسی و غیرت و نخوت عربی، به هدف‌های دشمن کمک کردند.

امام خامنه‌ای پس از این سخنان، هفت نکته کلیدی را تشریح کردند که در واقع باید گفت در کنار این نکات، هفت راه‌حل را نیز مطرح کردند.

«محدود نکردن موضوع فلسطین به یک مسئله صرفاً فلسطینی یا عربی»، «آزادی همه سرزمین فلسطین از بحر تا نهر و بازگشت همه فلسطینیان به سرزمین خویش»، «لزوم توکل جامعه مسلمان غیور و دیندار در این جهاد بزرگ و مقدس به خداوند و اتکاء به نیرو‌های درونی»، «مبارزه با سیاست آمریکا و صهیونیست‌ها در انتقال درگیری‌ها به پشت جبهه مقاومت»، «جلوگیری از عادی‌سازی حضور رژیم صهیونیستی در منطقه»، «تداوم مبارزه و گسترش عرصه جهاد در همه سرزمین‌های فلسطینی»، «ضرورت اجرای طرح جمهوری اسلامی برای برگزاری همه‌پرسی در اراضی اشغالی» هفت نکته و راهکار رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص فلسطین بود که باید مورد توجه قرار گیرد.

این نکته پر واضح است که اجرای تمامی نکات و راهکار‌های مطرح شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای مبارزه با سیاست‌های خبیثانه این روزهای صهیونیست‌ها (اجرای معامله قرن و الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی)، آزادی بی قید و شرط سرزمین فلسطین، لزوم یادآوری آمریکا و صهیونیست‌ها به‌عنوان دشمن مشترک امت اسلامی، جلوگیری تمام امت اسلامی از رابطه با صهیونیست‌ها در راستای شکست پروژه عادی‌سازی آن‌ها و همچنین طرح چهار مرحله‌ای ایران برای حل مسئله فلسطین می‌تواند نسخه شفابخش آزادی فلسطین باشد.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار