وصیتنامه شهید سید «سید جواد موسوی»؛

افتخار کنید که پسرتان در راه خدا به شهادت رسیده است

در فرازی از وصیتنامه شهید سید «سید جواد موسوی» آمده است: اگر من شهید شدم  افتخار کنید که پسرتان در راه خدا به لقاءالله پیوسته است.
کد خبر: ۳۹۸۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱ - 23May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «سید جواد موسوی» در سال ۱۳۴۰ در ازنا به دنیا آمد. با پشت سر گذاشتن دوران شیرین کودکی و رسیدن به سن علم آموزی، راهی مدرسه شد و تحصیلات خود را تا اخذ مدرک دیپلم با موفقیت پشت سر گذاشت. وی اوقات فراغت خود را به کارهای ساختمانی مشغول بود.

با شروع انقلاب اسلامی در صفوف پیوسته امت اسلام قرار گرفت و در سخنرانی ها و تظاهرات شرکت می کرد.

با رسیدن زمان خدمت، راهی سربازی شد و از طریق ارتش به جبهه های نبرد اعزام گردید. وی در عملیات های زیادی از جمله طریق القدس و فتح المبین شرکت داشت و در یکی از این عملیات ها مجروح شد.

سید جواد پس از معالجه و استراحت دوباره روانه  میادین نبرد شد و سرانجام بیست و سوم تیر سال 1361 بادهای هرزه، گل حیاتش را پرپر کردند و در جوار خونین شهر به درجه والای شهادت نائل آمد و جسم نازنینش در میادین نبرد باقی ماند.

وصیت نامه شهید

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام الله پاسدار خون شهیدان و با درود و سلام فراوان به امام زمان (عجل الله فرجه) و نایب برحقش امام خمینی و با درود و سلام فراوان به تمامی رزمندگان جبهه های حق علیه باطل. وصیت نامه ی خود را آغاز می کنم.

خدمت پدر، مادر، برادران، خواهران، عموها و دایی هایم سلام عرض می کنم. پس از عرض سلام، سلامتی شما را از درگاه خداوند متعال خواهان و خواستارم.

پدر، مادر، خواهران و برادرانم از شما خواهشمندم اگر من شهید شدم، مرا حلال کنید و ببخشید. باری پدر عزیزم من از شما میخواهم که از جانب من از تمام اهالی روستا، دوستان و آشنایان بخواهید که مرا ببخشند و حلالم کنند و شما باید افتخار کنید که پسرتان در راه خدا به لقاءالله پیوسته است.

پدر، مادر، برادران و خواهرانم برای من اشک نریزید و ناراحت نباشید. بلکه خوشحالی شما خوشحالی من است و اگر شما برای من ناراحت شدید، برای رضای خداوند یک صلوات بفرستید. مرا حلال کنید.

شما ای پدر و مادر مهربان، که برای من سال های سال زحمت کشیده اید و مرا به اینجا رسانده اید از شما میخواهم مرا ببخشید و حلالم کنید.

دیگر عرضی ندارم. خدا به شما اجر کامل بدهد. مرا در گلستان شهدای ازنا به خاک بسپارید. دعا به جان امام یادتان نرود.

والسلام

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی، خمینی را نگهدار.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار