فرمانده انتظامی استان کرمان تاکید کرد؛

برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت با الگوگیری از شهدای دفاع مقدس

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: نیروی انتظامی با تاسی از شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای مقاومت، در مقابل بر هم زنندگان آرامش و امنیت استان خواهد ایستاد.
کد خبر: ۳۹۸۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷ - 23May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سردار «عبدالرضا ناظری» به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامی داشت یاد و خاطره عملیات بیت المقدس و سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» اظهار داشت: افتخار می‌کنیم که مارش پیروزی عملیات بیت‌المقدس در سوم خرداد از جوار گلزار شهدای کرمان و از مرقد ملکوتی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان و شهید مقاومت سردار شهید حسین پور جعفری نواخته می شود.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) که فرمودند «بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فصل جدیدی برای جبهه مقاومت و مبارزین فلسطینی باز شد»، افزود: تداوم مبارزه، گسترش عرصه جهاد در تمام سرزمین‌های فلسطین از نکات اصلی است که باید به آن عمل کرد و ویروس صهیونیست دیری نمی پاید با وجود جوانان با ایمان و با غیرت از منطقه خارج خواهد شد.

وی گفت: امروز ما سالروز عملیات آزادسازی خرمشهر و یاد و خاطره شهدای این عملیات را گرامی می داریم، عملیاتی که کمر دشمن بعثی را شکست و رزمندگان اسلام توانستند پیروزی های بسیاری را کسب و خونین شهر را آزاد کنند و طی آن تعداد زیادی از نیروی دشمن کشته و یا به اسارت رزمندگان اسلام درآیند.

سردار ناظری با اشاره به طرح «رهپویان آرامش » که به رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدای نیروی انتظامی استان می پردازد، گفت: هدف از اجرای این طرح معرفی شهدای نیروی انتظامی است و باید شهدای ما به جامعه معرفی شوند تا راه مقاومت برای آیندگان محفوظ بماند.

وی در پایان گفت: نیروی انتظامی امروز با تاسی از شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای مقاومت در مقابل کسانی که قصد بر هم زدن آرامش و امنیت مردم استان را داشته باشد، با تمام توان خواهد ایستاد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار