اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تأکید کرد؛

حضور مردم در نماز عید فطر با رعایت اصول بهداشتی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با صدور اطلاعیه‌ای از عموم مردم متدیّن و روزه‌دار خراسان شمالی برای شرکت در نماز عید فطر با اجرای تمامی قوانین بهداشتی و رعایت فاصله‎گذاری اجتماعی دعوت به ‏عمل آورد.
کد خبر: ۳۹۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳ - 23May 2020

دعوت از مردم روزه‌دار خراسان شمالی جهت حضور در نماز عید فطر با اجرای قوانین بهداشتیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان شمالی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با صدور اطلاعیه ای از عموم مردم برای شرکت در نماز عید سعید فطر دعوت به‏ عمل آورد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

«پاک و منزه است پروردگاری که درهای رحمتش را به سوی عبادالرحمن گشود؛ رحمت را بر خویش فرض کرد، لحظه لحظه‎های ماه میهمانی‌اش را قرین برکت، بخشایش و بهجت ساخت و آتش قهرش فروکش کرده تا میهمانانش با ندای «اُدخلُوها بِسلامٍ آمِنِین» در زمره مرحومین در دریای لطف بیکرانش درآیند و خود مُزد یک ماه روزه داری و عبادت شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن تبریک پیشاپیش حلول ماه شوال و گرامیداشت سالروز فتح ظفرمندانه خرمشهر قهرمان، از عموم مردم مؤمن، روزه‌دار و متدیّن باب‎الرضا-گنجینه معرفتها دعوت می‎نماید ضمن اجرای تمامی قوانین بهداشتی و رعایت فاصله‎گذاری اجتماعی در نماز معنوی و باشکوه عید سعید فطر که در تمامی مساجد سطح استان برگزار خواهد شد، شرکت فرمایند.

لازم‌الذکر است در راستای رعایت مقررات بهداشتی همه مؤمنین مهر، سجاده و زیرانداز همراه داشته باشند و با داشتن ماسک و دستکش در نماز شرکت نمایند.

ضمنا یادآور می گردد نماز عید در صحن مصلی امام خمینی رحمت‌الله علیه بجنورد (داخل مصلی) رأس ساعت هفت صبح و به امامت نماینده معزّز ولی فقیه در استان اقامه خواهد شد.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار