شهردار دزفول خبر داد؛

افتتاح بیش از 25 طرح عمرانی و فرهنگی در سالروز مقاومت مردم دزفول

محمد علی دوایی فر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط سخت به وجود آمده همچنان بر آن بودیم تا به همت مجموعه شهرداری بیش از 25 طرح از پروژه‌های شهرداری دزفول را به مناسبت روز چهارم خرداد به بهره‌برداری برسانیم.
کد خبر: ۳۹۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳ - 24May 2020

افتتاح بیش از 25 طرح عمرانی و فرهنگی در سالروز مقاومت مردم دزفول

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، به مناسبت «چهارم خرداد» روز مقاومت و پایداری مردم دزفول، ۲۵ پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی توسط «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان، سردار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس  خوزستان و دیگر مسئولان محلی کلنگ زنی و افتتاح شد.

«محمدعلی دوایی فر» شهردار دزفول در حاشیه آئین افتتاح و کلنگ زنی این پروژه های عمرانی، خدماتی و فرهنگی، با تبریک عید سعید فطر و سالروز چهارم خرداد اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط سخت به وجود آمده همچنان بر آن بودیم تا به همت مجموعه شهرداری بخشی از پروژه‌های شهرداری دزفول را به مناسبت روز چهارم خرداد به بهره‌برداری برسانیم.

وی افزود: امید است با افتتاح این پروژه‌ها بتوانیم با قوت و سرعت بیشتری مسیر توسعه و پیشرفت را در دزفول ادامه دهیم.

دوایی فر اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها را ۶۰۰ میلیارد ریال برشمرد و عنوان کرد: افتتاح بوستان برکه زیبا، پرستو، پگاه، کلنگ زنی موزه شهرداری، کلنگ زنی پل طبیعت، بهسازی بوستان سعدی، احیا و مرمت سربطاق آقامیر واقع در گذر فرهنگی باباحزقیل، احداث کلینیک گیاه پزشکی در بوستان خانواده، افتتاح مرکز پایش تصویر از جمله طرح‌هایی بود که امروز توسط شهرداری افتتاح و کلنگ زنی شدند.

شهردار دزفول به تشریح جزئیات بهره‌برداری از پروژه گذر فرهنگی بابا حزقیل و سربطاق آقامیر پرداخت و گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه، استمرار توسعه پایدار شهر تحقق یافته است و ظرفیت‌های بی‌بدیل گردشگری و توریستی شهرستان دزفول ارتقا خواهد یافت.

دوایی فر تصریح کرد: در طراحی و ساخت این پروژه تمام تلاش مجموعه شهرداری بر این امر استوار بوده که از معماری سنتی، آجرکاری و آجر چینی‌های قدیمی دزفول استفاده شود که این مهم می‌تواند موجب جذب گردشگران داخلی و خارجی به منظور بازدید از این مجموعه فرهنگی و تجاری شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها