فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر:

سبزپوشان سپاه از هیچ تلاشی برای همراهی با مردم نیازمند در بحران کرونا دریغ نمی‌کنند

سرهنگ حسین نیسی زاده گفت: ماه رمضان اوج اجرای رزمایش کمک مومنانه بود،سبزپوشان سپاه اسلام در این ماه از هیچ تلاشی برای همراهی با مردم نیازمند در بحران کرونا دریغ نکردند.
کد خبر: ۳۹۸۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱ - 25May 2020

سبزپوشان سپاه از هیچ تلاشی برای همراهی با مردم نیازمند در بحران کرونا دریغ نمی کنند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «حسین نیسی زاده» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوشتر امروز پس از اتمام آخرین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان اظهار داشت: ماه رمضان اوج اجرای رزمایش کمک مومنانه بود و سبزپوشان سپاه اسلام از هیچ تلاشی برای همراهی با مردم نیازمند در بحران کرونا دریغ نمی ورزند و تلاش همه ما در این است که زین پس نیز در طرح های مشابه و مناسبت های پیش رو بتوانیم خدمات لازم را به مردم آسیب پذیر از این ویروس ارائه دهیم.

وی افزود: این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، گوشت، مرغ، خرما، حبوبات، رب گوجه و ماکارانی بودند که بعد از شناسایی، بین نیازمندان توزیع شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوشتر ادامه داد: این رزمایش با همکاری سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در استان خوزستان، هئیت رزمندگان اسلام شهرستان شوشتر، موسسه های خیریه، حوزه‌ها و پایگاه های مقاومت بسیج، گروه‌های جهادی و نیکوکاران در شهرستان شوشتر اجرا شد.

سرهنگ نیسی زاده گفت: مواسات اجتماعی و کمک مومنانه طرحی بود که مقام معظم رهبری در پیام نیمه شعبان امسال به منظور کمک به اقشار آسیب دیده ناشی از کرونا بر اجرای آن تاکید کردند و همین تدبیر باعث شد که موج عظیمی از حرکت های مردمی در کمک به اقشار آسیب پذیر شکل بگیرد.

وی افزود: در سه مرحله بیش از ۱۱ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش سراسری همدلی و کمک مومنانه بین نیازمندان شهرستان شوشتر در ماه مبارک رمضان توزیع شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها