گام دوم/ کارشناس مسائل غرب آسیا:

حضرت امام خامنه‌ای نقشه راه جریان مقاومت در گام دوم را تبیین کردند

«حسین کنعانی‌مقدم» با اشاره به اظهارات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط با موضوع فلسطین و فعالیت‌های جریان مقاومت در آینده، گفت: صحبت‌های ایشان نقشه راهی برای جریان مقاومت در گام دوم بود، چنانکه موضوع فلسطین و روز قدس به یک جنبش اجتماعی جهانی تبدیل شود.
کد خبر: ۳۹۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶ - 26May 2020

مقام معظم رهبری نقشه راه جریان مقاومت در گام دوم را تبیین کردندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حسین کنعانی‌مقدم با بیان اینکه بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز قدس عملا منشور گام دوم جریان مقاومت و نقشه راهی بر اساس دکترین امام خمینی (ره) در راستای تحقق آرمان فلسطین است، اظهار داشت: بیانات امام خامنه‌ای به نوعی تکلیف آزادی‌خواهان جهان را روشن کرد که چگونه باید به مبارزات خود در مسیر آزادی قدس و تحقق آرمان فلسطین ادامه دهند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در اظهارات خود جهاد و مبارزه را تنها راه آزادی قدس شریف عنوان کردند و در این ارتباط بر این موضوع تاکید داشتند که نمی‌توان به سازمان‌های بین‌المللی در راستای تحقق آرمان فلسطین امیدی داشت، افزود: حضرت امام خامنه‌ای در سخنان خود همچنین به این موضوع اشاره کردند که در حال حاضر در سراسر جهان آماری از مبتلایان به ویروس کرونا و کسانی که بر اثر ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند ارائه می‌شود ولی متاسفانه آمار دقیقی از زنان و کودکانی که در فلسطین، یمن و دیگر نقاط، توسط اشغالگران صهیونیست و هم پیمانان آن کشته می‌شوند، ارائه نمی‌شود و جامعه جهانی نسبت به اینگونه موضوعات واکنشی نشان نمی‌دهد.

کنعانی مقدم با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آزادی کل سرزمین فلسطین از بحر تا نهر و اینکه فلسطین قابل تقسیم نیست، تاکید کردند، افزود: در واقع ایشان به این موضوع اشاره کردند که طرح‌هایی مانند معامله قرن جایگاهی ندارد و باید کل فلسطین از دست اشغالگران آزاد شود.

این کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه دفاع از آرمان فلسطین در اولویت جریان مقاومت و سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و ملت فلسطین تنها نیست، گفت: در واقع ایشان در سخنان خود بار دیگر بر این موضوع تاکید کردند که این صهیونیست‌ها هستند که باید منطقه را ترک و از صحنه روزگار محو شوند و قطعا مقاومت و ملت فلسطین پایدار خواهد بود.

کنعانی‌مقدم با بیان اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کردند مسئله فلسطین یک مسئله انسانی و بشردوستانه است و مربوط به تمام ملت‌های آزادیخواه جهان است، ادامه داد: ایشان همچنین در صحبت‌های خود به تدوین راهکار جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با حل موضوع فلسطین پرداختند و اینکه باید مردم فلسطین و ساکنان اصلی این سرزمین در ارتباط با سرزمین‌شان با برگزاری همه پرسی تصمیم گیری کنند.

وی همچنین با بیان اینکه حضرت امام خامنه‌ای در سخنان خود یاد شهدای مقاومت را نیز گرامی داشتند، تاکید کرد: صحبت‌های روز جمعه رهبر معظم انقلاب اسلامی یک نقشه راه برای جریان مقاومت در گام دوم بود. گام اول جریان مقاومت تا زمان شهادت حاج قاسم سلیمانی بود و اکنون گام دوم جریان مقاومت آغاز شده و باید در همین چارچوب مسئله فلسطین و روز قدس تبدیل به یک جنبش اجتماعی جهانی شود چنانکه سراسر جهان را تحت تاثیر خود قرار دهد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار