فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق ارتش:

ارتش برای دفاع از کشور همواره در حال رزمایش است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از کشور همواره در حال رزمایش است و تا زمانی که نیرو‌های مسلح جان بر کف دارد هیچ کس نمی‌تواند به مرز‌های کشورمان تعرض کند.
کد خبر: ۳۹۸۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷ - 26May 2020

ارتش ایران برای حفظ آمادگی و دفاع از کشور همواره در حال رزمایش استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان شمالی، امروز آیین تکریم سرهنگ «احمد داوری» و معارفه سرهنگ «اسماعیل نامنی» به عنوان فرمانده تیپ ۱۳۰ احتیاط پایه شهید دلجویان خراسان شمالی با حضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، فرمانده نیروی انتظامی استان و فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه استان در محل تالار حافظ برگزار شد.

در این همایش امیر سرتیپ دوم «رضا آذریان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش اظهار داشت: دشمن هرگاه به مرز‌های این آب و خاک تجاوز کرد، نیرو‌های مسلح کشور پاسخ محکمی به دشمن داده که سرنگونی پهپاد پیشرفته از جمله آن‌ها بود.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران قدرتمندتر از گذشته در برابر دشمن ایستاده است، عنوان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران برای حفظ آمادگی و دفاع از کشور همواره در حال رزمایش است و تا زمانی که نیرو‌های مسلح جان بر کف دارد هیچ کس نمی‌تواند به مرز‌های کشورمان تعرض کند.

آذریان اضافه کرد: اصول دفاعی نیرو‌های مسلح بر اساس معنویت، خودباوری، اراده ملی و عشق و دلدادگی به رهبر معظم انقلاب اسلامی است و نیروهای مسلح همواره تمامی تهدید‌ها را رصد می‌کند و برای هر کدام از آن‌ها پاسخ محکی درنظر می‌گیرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش خاطرنشان کرد: اگر دشمن نمی‌تواند از نظر نظامی با ما وارد جنگ شود به این دلیل است که دشمن قدرت ایران را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و قدرت ایران را در جنگ تحمیلی ۸ ساله مشاهده کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار