مسئول بسیج ورزشکاران آذربایجان‌غربی:

بسیج ورزشکاران استان ۲ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع کرده است

مسئول بسیج ورزشکاران آذربایجان غربی گفت: بسیج ورزشکاران استان از زمان آغاز رزمایش کمک مومنانه تاکنون دو هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع کرده است.
کد خبر: ۳۹۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸ - 26May 2020

بسیج ورزشکاران استان ۲ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع کرده است

محرم نشاطی، مسئول بسیج ورزشکاران آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ارومیه، با اشاره به تعداد بسته‌های معیشتی توزیع شده در رزمایش کمک مومنانه اظهار داشت: از زمان آغاز این رزمایش تاکنون دو هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا توسط بسیج ورزشکاران در سطح استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در تامین هزینه این بسته‌های معیشتی خیران نیز نقش مهمی داشتند، افزود: ارزش ریالی این بسته‌ها دو تا سه میلیون ریال بوده و شامل اقلام غذایی مانند برنج، ماکارونی، روغن، چای، گوشت مرغ، قند و خرما بوده است.

مسئول بسیج ورزشکاران آذربایجان‌غربی با بیان اینکه کرونا در کنار آسیب به همه اقشار جامعه به قشر ورزشکاران نیز خسارت‌هایی وارد کرده است، ادامه داد: با توجه به تعطیلی باشگاه‌ها، استخرها و مکان‌های ورزشی تعدادی از ورزشکاران کار خود را از دست داده‌اند.

وی عنوان کرد: تعدادی نیز در ایام تعطیلی ناشی از شیوع کرونا قادر به پرداخت اجاره‌بها نبوده و با مشکلات اقتصادی مواجه شده‌ بودند که برای کمک به آنها تسهیلاتی در نظر گرفته شد.

نشاطی تصریح کرد: یکی از این تسهیلات ارائه تخفیف اجاره بها برای سالن‌های ورزشی تحت پوشش اداره‌کل ورزش و جوانان استان بود که این کار تا حدودی توانست بخشی از مشکلات این افراد را مرتفع کند.

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها