مسئول نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی در خراسان‌جنوبی:

همایش مجازی فتح ارزش‌ها با حضور 200 نفر از فعالان فضای مجازی برگزار شد

مسئول نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی در خراسان‌جنوبی از برگزاری همایش مجازی فتح ارزش‌ها همزمان با سوم خرداد در استان خبر داد و گفت: این همایش با حضور بیش از 200 نفر از فعالان فضای مجازی استان برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۸۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ - 27May 2020

همایش مجازی فتح ارزش‌ها با حضور 200 نفر از فعالان فضای مجازی برگزار شدمحمدرضا براتی مسئول نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی در خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، اظهار داشت: در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و تحمیل جنگ از سوی رژیم بعث عراق، ملت انقلابی ایران با دستان خالی به همگان نشان دادند به هیچکس اجازه دست درازی به حتی یک وجب از خاک این سرزمین را نخواهند داد.

وی حماسه سوم خرداد را تجلی اراده ملتی بزرگ و از جان گذشته برای دفاع از وجب به وجب خاک سرزمین خود عنوان کرد و بیان داشت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران «فتح خرمشهر را فتح ارزش‌های اسلامی توصیف کرده‌اند» لذا باید از همه ابزارها برای انتقال این حماسه غرورآفرین به نسل‌های آینده استفاده کنیم.

مسئول نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی در خراسان‌جنوبی از برگزاری همایش مجازی فتح ارزش‌ها همزمان با سوم خرداد در استان خبر داد و تبیین کرد: این همایش با هدف گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و بیعت مجدد با مقام عظمای ولایت و رهبری برگزار شد.

براتی از حضور بیش از 200 نفر از فعالان فضای مجازی استان در همایش فتح ارزش‌ها خبر داد و بیان داشت: محتواهای فاخر و ارزشی توسط فعالان فضای مجازی استان تولید و منتشر شده است.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها همواره در انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس نقش برجسته‌ای دارند که در این روزها نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا بار دیگر مسئولیت سنگینی عهده‌دار هستند.

مسئول نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی در خراسان‌جنوبی همچنین در خصوص برگزاری برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: برخی از برنامه‌ها به‌صورت مجازی و از طریق تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ای برگزار خواهد شد تا فاصله‌گذاری اجتماعی که مدنظر دستگاه‌های بهداشتی است دچار خلل نشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار