سرهنگ جوشقانی تاکید کرد؛

لزوم استفاده از ظرفیت بازی‌های رایانه‌ای برای به تصویر کشیدن ایثار مدافعان سلامت

معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر لزوم استفاده از ظرفیت بازی‌های رایانه‌ای برای به تصویر کشیدن ایثار و فداکاری‌های مدافعان سلامت تاکید کرد و گفت: جامعه پزشکی در دوران دفاع‌ مقدس مظلوم واقع شد و زحماتشان به تصویر کشیده نشد.
کد خبر: ۳۹۸۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲ - 27May 2020

لزوم استفاده از ظرفیت بازی‌های رایانه‌ای برای به تصویر کشیدن ایثار مدافعان سلامت/ جامعه پزشکی در دوران دفاع‌مقدس مظلوم واقع شدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سرهنگ مجید جوشقانی معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز (چهارشنبه) در نشست رؤسای ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع‌ مقدس که در وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس مظلوم واقع شد و زحماتشان به تصویر کشیده نشد.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت بازی‌های رایانه‌ای برای به تصویر کشیدن ایثار و فداکاری‌های مدافعان سلامت، گفت: سال ۹۶ گردش مالی مرتبط با بازی‌های رایانه‌ای یک هزار میلیارد تومان بود که متاسفانه ۹۰ درصد این گردش مالی متعلق به بازی‌های خارجی بود.

معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه فضای مجازی می‌تواند یک مجاهد یا یک دشمن مجازی باشد، تاکید کرد: در سطح بین‌المللی یک اتفاق نظر در حوزه بهداشت شکل گرفته که این یک فرصت استثنایی است.

جوشقانی در پایان با اشاره به راه‌اندازی کمیته بهداشت و درمان در ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع‌ مقدس، خاطرنشان کرد: ما دفاع مقدس را متعلق به گروه و جناح خاصی نمی‌دانیم.

انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها