رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان:

همدلی مردم، مسوولان و سپاه برای مقابله با کرونا قابل تقدیر است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان گفت: سپاه در کمک مومنانه پیشگام بود و قبل از شروع رزمایش نیز کمک های زیادی به مردم کرد که جای تقدیر دارد.
کد خبر: ۳۹۸۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸ - 27May 2020

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان عصر امروز در مراسم آغاز سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه و مواسات که در راستای لبیک به کلام مقام معظم رهبری انجام شد، اظهار کرد: از همراهی و همدلی همه ارگان‌ها به ویژه سپاه پاسداران تشکر می‌کنم که همدلی بی‌نظیر آنها با مردم، نهادهای امنیتی، نظامی و دولتی را برای مبارزه با کرونا شاهد بودیم.

فرزین رضاعی با ادای احترام به شهید یار احمدی شهید جبهه سلامت و تقدیر از کادر پزشکی بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: این افراد در برابر جنگ سختی ایستادگی کردند تا سلامت مردم حفظ شود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون با پیکی از ویروس کرونا در سنندج مواجه شدیم که نیاز است مردم استان کردستان با رعایت توصیه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی مراقب سلامت خود باشند.

وی اضافه کرد: با افتخار می‌توان گفت کادر پزشکی این مرز و بوم در کردستان افتخاری بی‌نظیر آفریدند و هر آنچه توانستند برای سلامتی مردم بکار بردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان عنوان کرد: خوشبختانه در کردستان بیماری نداشتیم که نیاز به درمان داشته باشد ولی محروم بماند و با وجود همه کمبودها تلاش لازم صورت گرفت و به بیماران کرونایی خدمات لازم ارائه شد.

رضاعی در پایان گفت: سپاه در کمک مومنانه پیشگام بودند و قبل از شروع رزمایش نیز کمک های زیادی به مردم کردند که باید از این افراد تقدیر کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها