فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی؛

خادمان شهدا برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب اسلامی اضافه کردند

سردار «عابدین خرم» گفت: خادمان موکب شهدای استان با تلاش شبانه روزی جهاد را در ایام کرونایی به خوبی معنی کردند و باز هم برگ زرین دیگری بر تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی افزودند.
کد خبر: ۳۹۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴ - 29May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرم»، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی، در تجلیل از تلاشگران موکب شهدای استان که در ایام کرونایی در تبریز مشغول تولید ماسک بودند، اظهار داشت: خادمان موکب شهدای استان با تلاش شبانه روزی جهاد را در این ایام به خوبی معنی کردند و باز هم برگ زرین دیگری بر تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی افزودند.

وی ادامه داد: خادمان این مواکب در 4 دهه گذشته هرجا نیازی بود در صحنه حاضر شدند و به یاری مردم شتافتند و حضور بی ادعای آن‌ها در دوران دفاع مقدس و دوران پس از آن شاهدی براین ادعاست.

سردار خرم ابراز داشت: این تلاشگران در سیل سال‌های گذشته در جنوب کشور و زلزله اخیر میانه و سراب نقش خود را به خوبی به نمایش گذاشتند و در این دوران سخت کرونایی با حضور حماسی در تولید ماسک قدرت بالای بسیج و بسیجی را به رخ جهانیان کشیدند.

وی اضافه کرد: خادمان این موکب برای مبارزه و مقابله با این ویروس پا به عرصه گذاشتند و از همان ابتدا پای کار بوده و فعالیت‌های جهادی را شروع کردند تا بتوانند پشتیبانی برای مدافعان سلامت و پرستارانی باشند که در راستای پیشگیری و درمان این بیماری بار سنگین را به دوش داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها