مسئول سیاستگذاری ائمه جمعه بوشهر خبر داد؛

برگزاری نماز جمعه در برخی از نقاط استان بوشهر

حجت الاسلام «یعقوب بهمیاری» گفت: در دو هفته گذشته اقامه نماز جمعه در شهرهای دیر، آبدان و بردخون در شهرستان دیر، خورموج و کاکی در شهرستان دشتی، اهرم و دلوار در شهرستان تنگستان داده شده است.
کد خبر: ۳۹۸۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱ - 29May 2020

به گزارش دفاع پرس از بوشهرT حجت الاسلام «یعقوب بهمیاری» مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر  اظهار داشت: ستاد ملی مبارزه با کرونا مسئول تعیین نقاطی است که می‌توانند نماز جمعه را اقامه کنند و مسئولان استانی در این زمینه تصمیم گیرنده نیستند.

وی گفت: در دو هفته گذشته اقامه نماز جمعه در شهرهای دیر، آبدان و بردخون در شهرستان دیر، خورموج و کاکی در شهرستان دشتی، اهرم و دلوار در شهرستان تنگستان داده شده است.

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان بوشهر بیان کرد: جایگاه‌های نماز جمعه شب قبل از برگزاری نماز، ضدعفونی و برای حضور نمازگزاران آماده می‌شوند. همچنین وسایلی مانند مُهر، سجاده، قرآن و کتاب‌های مذهبی همه از جایگاه‌ها برداشته شده و هفته گذشته مهرهای جدید خریداری شده است.

بهمیاری با تاکید بر عایت فاصله اجتماعی و کوتاه شدن خطبه‌ها، تاکید کرد: نمازگزاران هم باید ماسک و دستکش همراه خود داشته باشند اما اگر کسی همراهش نباشد در ورودی جایگاه نماز این لوازم به او داده می‌شود. همچنین نمازگزاران در ابتدای ورود به جایگاه تب سنجی می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها