امام جمعه موقت شهر اهرم:

حرکت پنج نفت کش یک وضعیت جدید در جهان است

حجت‌الاسلام «اصغرصفری» گفت: حرکت پنج نفت کش با پرچم بر افراشته جمهوری اسلامی، روشن کردن دستگاه‌های جهت یاب، لنگر انداختن در سواحل ونزوئلا  اعلام یک وضعیت جدید در جهان  است که باید غرب و  کشورهای دیگر خواسته یا ناخواسته ورود ایران به جرگه ابرقدرتی دنیا را بپذیرند.
کد خبر: ۳۹۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴ - 29May 2020

 به گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت الاسلام «اصغرصفری» امام جمعه موقت شهر اهرم در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته  اظهار داشت: مجلس یازدهم  اولین مجلس در چهل و دومین سال انقلاب و یا به تعبیری در گام دوم انقلاب است که سمت و سوها، جهت گیری‌ها، رویکردها و عملکرد این مجلس می‌تواند سنگ بنای مجلس دیگر و دولت انقلابی و حزب‌الهی باشد.

وی گفت: انتظار است مجلس یازدهم با تصویب قوانین گره گشا، پر تأثیر، جامع و سنجیده بتواند قوانینی محکم روح امید و نشاط را در جامعه بوجود بیاورد.

 امام جمعه موقت شهر اهرم یادآور شد: امید می‌رود نمایندگان عزت ملی، اخلاق و فضیلت دوباره  به مجلس شورای اسلامی بازگردانند و پیوند حقیقی خود با مردم که با رای همین مردم به مجلس راه یافته‌اند با پرهیز از  اشراف‌گری و اسراف غیر ضروری با مردم بیشتر ارتباط پیدا کند.

صفری در بخش دیگری بیان کرد: حرکت پنج نفت کش با پرچم بر افراشته جمهوری اسلامی، روشن کردن دستگاه‌های جهت یاب، لنگر انداختن در سواحل ونزوئلا  اعلام یک وضعیت جدید در جهان  است که باید غرب و  کشورهای دیگر خواسته یا ناخواسته ورود ایران به جرگه ابرقدرتی دنیا را بپذیرند.

امام جمعه اهرم  افرود: برای تکمیل این اقتدار جهانی و بین‌المللی باید با تقویت بینه اقتصادی و بنیان‌های فرهنگی و اجتماعی و تربیت نسل آینده این کشور  بیشتر تلاش کرد.

وی با اشاره  به سالروز ارتحال ملکوتی امام (ره )گفت: امروز بزرگترین سرمایه ای که ملت از امام در دست دارد مکتب ماندگار ایشان است که توانسته در برابر توطئه‌های سنگین مقاومت و از گذرگاه‌های بسیار دشوار عبور کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار