پایش هوایی و زمینی محل درگیری و شهادت سه مرزبان در منطقه سردشت توسط جانشین فرمانده ناجا

جانشین فرمانده نیروی انتظامی امروز در سفر به استان آذربایجان غربی، از منطقه درگیری و شهادت سه مرزبان با اشرار مسلح در مرز سردشت به صورت هوایی و زمینی بازدید کرد.
کد خبر: ۳۹۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱ - 29May 2020

پایش هوایی و زمینی محل درگیری و شهادت سه مرزبان در منطقه سردشت توسط جانشین فرمانده ناجا

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی امروز در سفر به استان آذربایجان غربی، از منطقه درگیری و شهادت سه مرزبان با اشرار مسلح در مرز سردشت به صورت هوایی و زمینی بازدید کرد.

این مقام عالی انتظامی به همراه سردار مسعود خرم نیا، فرمانده انتظامی آذربایجان غربی به وسیله یک فروند بالگرد به منطقه مرزی سردشت عازم شد و به صورت تخصصی محل مزبور را مورد پایش هوایی و زمینی قرار داد و دستورات لازم را در این زمینه صادر کرد.

جانشین فرمانده ناجا در ادامه این بازدید با سرتیپ فخرالدین عبدالله حمید سعید، مرزبان درجه یک منطقه سلیمانیه عراق دیدار و گفت‌وگو کرد. 

سردار رضایی در این دیدار بر انجام گشتهای همزمان و مشترک در دو سوی مرز با مدیریت دو کشور به منظور برخورد با هرگونه اقدامات تروریستی تاکید کرد. 

مرزبانان هنگ مرزی سردشت حین کنترل پایش نوار مرزی با اشرار مسلح درگیر شدند که در این درگیری مسلحانه، متاسفانه سه نفر از مرزبانانمان به نام های استوار یکم تقی بهره ور، گروهبان یکم هادی عبدی و سرباز علیرضا اسلام دوست به فیض والای شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها