وصیت‌نامه شهید «مبارک جمالی»؛

تا آخرین قطره خونی که در رگهایمان است شر مزدوران را کوتاه خواهیم کرد

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «مبارک جمالی» آمده است: اگر ما در کربلا نبودیم که حسین (ع) و همراهانش را همراهی کنیم، اما در کربلای خوزستان به یاری فرزند شما به مبارزه خستگی ناپذیر ادامه می‌دهیم و تا آخرین قطره خونی که در رگهایمان است شر این مزدوران را کوتاه خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۹۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹ - 30May 2020

تا آخرین قطره خونی که در رگهایمان است شر مزدوران را کوتاه خواهیم کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «مبارک جمالی» در تاریخ ۱۳۳۴/۴/۹ در شهر اهرم دیده به جهان گشود و در 12 اردیبهشت سال 1361 در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر و قطع شدن پا به فیض شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه شهید

بسم رب الشهداء و الصدیقین

با سلام فراوان به خانواده عزیزم و سلام بر پدر و مادرم و بستگانم

پیامی که من برای شما عزیزان دارم این است که اگر شهید شدم مرا در چغادک بخاک بسپارید و بعد از شهید شدنم محمود و محمد دو پسرانم پاسدار اسلام شوند و در راه اسلام و این ملت مستضعف خدمت کنند.

و چند کلمه ای با رزمندگان و ملت شهید پرور:

بنام پاکان و جانبازان و بنام در هم کوبنده ستمگران و ظالمان، اکنون که مقابل لشکریان یزید صفت صدامی و مقابل کفر جهانی و مزدورانش قرار گرفته اید، لازم می دانم چند کلمه ای وصیت خود را ابراز دارم.

ملت قهرمان و شهید پرور ایران در عصری قرار گرفته اید که چنین عصری بخواب می دیدم اگر ما در کربلا نبودیم که حسین (ع) و همراهانش را همراهی کنیم اما در کربلای خوزستان به یاری فرزند شما به مبارزه خستگی ناپذیر ادامه می دهیم و تا آخرین قطره خونی که در رگهایمان است شر این مزدوران را کوتاه خواهیم کرد.

چند کلمه ای با پدر و مادر عزیزم  می خواهم صحبت کنم: مادر و پدر عزیزم اگر شهید شدم گریه نکنید ، برادرانم خواهش می کنم بعد از مرگم ماتم نگیرید، مرا حلال کنید صبر را پیشه کنید ، همسرم برایم اشک نریزید و بچه هایم را سیاهپوش نکنید.

خداحافظ

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار