معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران:

دومین مرکز آفرینش‌های فرهنگی - هنری کشور در خراسان‌ جنوبی افتتاح می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نخستین مرکز آفرینش‌های فرهنگی - هنری کشور در اصفهان فعالیت می‌کند، گفت: امسال دومین مرکز در خراسان‌ جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۳۹۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶ - 30May 2020

دومین مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کشور در خراسان‌جنوبی افتتاح می‌شودبه خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار سرتیپ پاسدار «حسین نجات» امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌ جنوبی، اظهار داشت: مراکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری در سطح استان‌ها در حال تشکیل است.

وی با بیان اینکه نخستین مرکز آفرینش‌های فرهنگی - هنری کشور در اصفهان فعالیت می‌کند، گفت: دومین مرکز نیز در سال جاری در خراسان‌ جنوبی به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: این مراکز در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، آوای انقلابی و اسلامی، فیلم و نمایش و انیمیشن‌سازی فعالیت دارند.

نجات با تأکید بر اینکه استفاده از ظرفیت هنرمندان بسیجی و جوانان از اهداف ایجاد این مراکز است، عنوان کرد: سازمان بسیج توانسته مراکز آفرینش‌ها را گسترش دهد و این مراکز تاکنون پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های هنرمندان بسیجی باید شبکه‌سازی و هدایت شود، خاطرنشان کرد: به دنبال هدایت ظرفیت‌های هنرمندان بسیجی و جوانان و نوجوانان هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها