یادداشت/ هوشنگ نوبخت

تیتر رسانه‌ها باید تصویر نفتکش‌هایی باشد که اقتدار صادر می‌کنند

این روز‌ها در حالی که سمت و سوی تیتر‌ها و لید‌ها و موشن گرافی‌های خبری رسانه‌های دنیا به سمت بحران ویروس کروناست، جمهوری اسلامی ایران دل به دریا زده است و کشتی، کشتی، اقتدار صادر می‌کند.
کد خبر: ۳۹۹۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲ - 30May 2020

نفتکش هایی که اقتدار صادر می کنند

گروه استان ها دفاع‌پرس‌ـ هوشنگ نوبخت؛ مدت هاست که بمباران خبری پیرامون ویروس کرونا بر تمام بحران ها، حاشیه ها و اخبار دنیا سایه افکنده است و خیلی از رویدادهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی زیر سایه سنگین این ابر بحران کمرنگ شده اند.

در این میان امپراطوری های رسانه ای غرب نیز با سیگنال های دریافتی از اتاق فکرهای خود همچون همیشه سوار بر موج افکار عمومی دنیا به سمت و سویی قدم بر می دارند و قلم می زنند که منافع حاکمان شان تامین شود.

در وانفسای این همه اخبار مربوط به ویروس جهانی کرونا، رسانه های ما اندکی غافل شدند و شاید فراموش کردند که نباید در زمین حریف بازی کنند و از خیلی سوژه ها و تحلیل ها و حواشی ریز و درشت دنیا غفلت کرده یا عقب بمانند و به اصطلاح، سنگر جنگ نرم را خالی کنند.

این روزها در حالی که سمت و سوی تیترها و لیدها و تولید موشن گرافیک های خبری رسانه های دنیا به سمت بحران ویروس کروناست، جمهوری اسلامی ایران دل به دریا زده است و کشتی، کشتی، به ونزوئلا اقتدار و صلابت بین المللی صادر می کند، اقتداری که غرب و در راس آن استکبار جهانی را در لاک دفاعی و به خواب زدگی خرگوشانه سیاسی فرو برده است.

نفتکش های تحریم شده ایران، مدت هاست که با رادارهای روشن و پرچم های سه رنگ مقدس برافراشته، طولانی ترین آبراه ها و دریاهای بین المللی را شکافته اند و از بیخ گوش ده ها و صدها کشتی و قایق آمریکایی و اروپایی گذشته اند تا بگویند که به مرحله ای از تدبیر و بلوغ و اقتدار در عرصه بین الملل رسیده اند که به راحتی سینه تمام تحریم ها را شکافته و هر آنچه به مصلحت و نیاز کشور باشد را صادر می کنند و کسی هم جلودارشان نیست.

اینک اما وقت حمایت و آرایش جنگ رسانه ای و نرم برای پشتیبانی از حرکت سخت و بین المللی نفتکش هایی است که قصد دارند تحریم های ناعادلانه علیه ملت و دولت ایران اسلامی را به دریاها بریزند و به کشورهای دنیا بگویند که دیگر نباید از سایه تهدیدهای آمریکایی ترسید که خود، دچار سخت ترین حاشیه ها و تحریم ها از سوی افکار عمومی مردم خودش شده است.

رسانه های ما و البته دنیا باید به احترام اقتدار ایران اسلامی در عبور با صلابت از تهدیدها و تحریم ها در کنار اخبار کرونا به صادر کردن اخبار تجلیلی در این خصوص بپردازند و تیترهای شان را به غرش نفتکش های باصلابت کشورمان اختصاص بدهند تا تابوی ترس از کدخدای پوشالی به اصطلاح دهکده جهانی بشکند و کشتی های کشورهای مختلف به احترام پرچم سه رنگ و مقدس کشورمان در مسیرهای آبی دنیا بوق رفاقت بنوازند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها