تشییع پیکر شهید «بهره‌ور» به صورت رسمی برگزار نمی‌شود

ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان مراغه آذربایجان‌شرقی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد به علت وضعیت حاد ویروس کرونا در مراغه، تشییع پیکر شهید «تقی بهره‌ور» از شهدای مرزبانی این شهرستان به صورت رسمی و جمعی برگزار نمی‌شود.
کد خبر: ۳۹۹۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵ - 31May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان مراغه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد به علت وضعیت حاد ویروس کرونا در مراغه، تشییع پیکر شهید «تقی بهره‌ور» از شهدای مرزبانی این شهرستان به صورت رسمی و جمعی برگزار نمی‌شود.

متن اطلاعیه ستاده مبارزه با کرونا شهرستان مراغه به شرح زیر است:

با عرض تسلیت و تبریک شهادت مدافع میهن اسلامی، شهید ستوانسوم «تقی بهره‌ور» به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده شهدا، مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستان مراغه و همچنین دوستان و همرزمان ایشان، آمده است: با توجه به وضعیت حاد و وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نیز خواست خانواده محترم این شهید معزز و برای رفاه حال شهروندان، تشییع پیکر پاک این شهید به صورت رسمی و جمعی برگزار نمی‌شود.

بر این اساس و با توجه به اجماع نظر مسوولان شهرستانی، مراسمی در شان و منزلت این شهید بزرگوار، پس از فروکش کردن وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان، برگزار و زمان و مکان برگزاری آن نیز به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

گفتنی است؛ شهید «تقی بهره‌ور» به همراه دو تن دیگر از پرسنل مرزبانی روز جمعه بر اثر درگیری مسلحانه با اشرار در سردشت به شهادت رسیدند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها