رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کردستان تاکید کرد؛

مهمترین اهداف سازمان قضایی نیروهای مسلح حفظ اقتدار نیروها است

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کردستان گفت: مهمترین اهداف سازمان قضایی نیروهای مسلح، حفظ اقتدار نیروهای مسلح است که در پرتو قانونمندی و التزام به قانون، به معنای حقیقی عملی می‌شود.
کد خبر: ۳۹۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷ - 31May 2020

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، «مجتبی شیرودبزرگی» رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کردستان امروز در دیدار با فرمانده مرزبانی کردستان با بیان اینکه ضد انقلاب هر لحظه در صدد یافتن راهی برای رخنه و صدمه به مرزهای استان است، حراست و حفاظت از مرز را وظیفه‌ای بسیار حساس دانست.

وی با اشاره به نامگذاری سال 1399 به عنوان سال جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، تأکید کرد: همه دستگاه‌ها باید مسئولیت خود را در مبارزه با قاچاق کالا بشناسند که نقش مرزبانی در این میدان، پررنگ و قابل توجه است و نیازمند اهتمام و جدیت بیشتر است.

شیرودبزرگی کم هزینه‌ترین و بهترین راه برای پیشگیری از جرم را آگاه سازی دانست و گفت: نیروهای مسلح مقوله پیشگیری از وقوع جرم را به عنوان یک دغدغه و سیاست اساسی و راهبردی تلقی کنند.

این مسئول با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با اقتدار نیروهای مسلح ابراز داشت: مهمترین اهداف سازمان قضایی نیروهای مسلح، حفظ اقتدار نیروهای مسلح است که در پرتو قانونمندی و التزام به قانون، به معنای حقیقی عملی می‌شود.

در ادامه این دیدار، بهرام عظیمی دادستان نظامی استان کردستان بر هوشیاری مرزبانان در مناطق مرزی و شناسایی توطئه‌های ضد انقلاب تأکید کرد و خواستار برخورد جدی با معضل قاچاق و قاچاقچیان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار