پیشکسوت دفاع مقدس:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس اردبیل مطالبه پیشکسوتان جنگ تحمیلی است

رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس استان اردبیل گفت: ساخت و بهره‌برداری از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل مطالبه جامعه پیشکسوتان و ایثارگران دفاع مقدس استان است.
کد خبر: ۳۹۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷ - 01June 2020

مرکز فرهنگی و موزه، مطالبه پیشکسوتان دفاع مقدس استان اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «فرهاد فراهانی‌نیا» رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس استان اردبیل امروز از بخش‌های مختلف مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل بازدید کرد.

فراهانی‌نیا در حاشیه این بازدید به خبرنگار دفاع پرس در اردبیل گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل در یکی از بهترین مکان‌های تفریحی گردشگری استان و حتی کشور واقع شده و این امر برای پیشکسوتان دفاع مقدس جای خوشحالی دارد.

وی افزود: ساخت و بهره برداری از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل مطالبه جامعه پیشکسوتان دفاع مقدس استان است و امیدواریم هرچه زودتر شاهد بهره‌برداری از این مجموعه فرهنگی عظیم باشیم.

فراهانی‌نیا با اشاره به اینکه در مرکز فرهنکی و موزه دفاع مقدس استان نگاه به دفاع مقدس جامع خواهد بود متذکر شد: در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان به تمامی نیروها و ارگان‌های حاضر در دفاع مقدس نگاه ویژه‌ای خواهد شد و دید هنری در کنار دید روایت با اسناد می‌تواند موزه را به قطب گردشگری و بازدید مسافران تبدیل کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها