شهید «محمد آقا حسین زاده»:

آنان که پیرو امام خمینی نیستند در تشییع جنازه من حاضر نشوند

در وصیت نامه شهید «محمد آقا حسین زاده» آمده است: اگر به شهادت نایل گشتم، آنان که پیرو امام خمینی نیستند و اعتقاد به ولایت او ندارند، در تشییع جنازه من حاضر نشوند.
کد خبر: ۳۹۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱ - 01June 2020

آنان که پیرو امام خمینی نیستند در تشییع جنازه من حاضر نشوند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، شهید «محمد آقا حسین زاده» فرزند یحیی در هشتم شهریور 1345 در روستای بیجق از توابع شهرستان مشگین شهر به دنیا آمد.

بعد از شروع جنگ تحمیلی با عضویت در سپاه در جبهه ها حضور یافت و در 24 اسفند 1363 در جزیره مجنون بر اثر اصابت ترکش به فیض شهادت نایل و پیکر پاک این شهید در گلزار شهدای روستای زادگاهش آرام گرفت.

وصیت نامه پاسدار شهید «محمد آقا حسین زاده»

بسم الله الرحمن الرحیم

آنقدر به جبهه می روم، می جنگم تا شهید شوم.

ای جوانان نکند در رختخواب ذلت بمیرید که حسین (ع) در میدان نبرد شهید شد.

ای جوانان مبادا در غفلت بمیرید که علی (ع) در محراب عبادت شهید شد.

مبادا در حال بی تفاوتی بمیرید که علی اکبر حسین (ع) در راه  حسین (ع) و با هدف شهید شد.

ای مادران، مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه جلوگیری کنید که فردا در محضر خدا نمی توانید جواب زینب (ع) را بدهید که تحمل 72 شهید را نمود.

همه مثل خاندان وهب جوانانتان را به جبهه های نبرد بفرستید و حتی جسد او را هم تحویل نگیرید، زیرا مادر وهب فرمود سری را که در راه خدا داده ام پس نمی گیرم.

برادران خدا را از یاد نبرید که بهترین درمان ها برای تسکین دردهاست و همیشه به یاد خدا باشید و در راه او قدم بردارید و هرگز دشمنان بین شما تفرقه نیندازند و شما را از روحانیت متعهد جدا  نکنند که این خواست ابرقدرت هاست.

حضورتان را در جبهه های حق بر علیه باطل ثابت نگه دارید.

 در امام بیشتر دقیق شوید و سعی کنید عظمت او را بیابید و خود را تسلیم او سازید و صداقت و اخلاص خود را همچنان حفظ کنید.

اگر به شهادت نایل گشتم آنان که پیرو امام خمینی نیستند و اعتقاد به ولایت او ندارد، در تشییع جنازه من حاضر نشوند، باشد که دماء شهدا آنان را نیز متحول سازد و به رحمت الهی نزدیکشان کند.

سلامم را به رهبر عزیزم برسانید و بگوئید تا آخرین قطره خونم سنگر اسلام را ترک نخواهم کرد.

با خداوند پیمان می بندم که در تمام عاشورا ها، در تمام کربلاها با حسین (ع) همراه باشم و سنگر او را خالی نکنیم تا هنگامی که همه احکام اسلام در زیر پرچم اسلامی امام زمان (عج) به اجرا درآید.

والسلام

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها