«جاسوس‌بازی» داوودآبادی درس عبرتی برای همه

حمید داوودآبادی در مراسم رونمایی از جدیدترین کتابش گفت: «جاسوس بازی» را نوشتم که درس عبرتی برای همه باشد.
کد خبر: ۳۹۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴ - 01June 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در گردهمایی فعالان فرهنگی در پیشوا از «جاسوس بازی» حمید داوودآبادی با حضور نویسنده کتاب، امام جمعه و مسئولین شهر پیشوا، وحید یامین پور، جواد موگویی، مازیار بیژنی، حسین قرایی و جمعی از شعرا و نویسندگان انقلابی رونمایی شد.

داوودآبادی: «جاسوس‌بازی» را نوشتم که درس عبرتی برای همه باشد

جاسوس‌بازی تازه‌ترین کتاب حمیدداوود آبادی است که توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ رسیده است.

داوودآبادی: «جاسوس بازی» را نوشتم که درس عبرتی برای همه باشد

حمید داوودآبادی نویسنده کتاب درباره کتاب گفت: از مدت‌ها پیش خصوصا زمان جنگ یکی از دغدغه‌هایم این بود که چرا بعضی آدم‌ها می‌پذیرند که مثلا با وجود اینکه در این کشور زندگی می‌کنند و حتی گاهی مسئولیت دارند و در جنگ هم حضور مستقیم دارند، جاسوس دشمن شوند و خودشان را به دشمن بفروشند که این اتفاق در قبال پول یا هر چیز دیگری که ممکن بود رخ داده باشد.

داوودآبادی افزود: نمونه‌هایی را هم دیده بودم که طرف خودش را به دشمن فروخته آخر سر دستگیر و اعدام شده و فدای دشمن شده است. این دغدغه من بود که چه می‌شود که این‌ها به اینجا می‌رسند. به همین خاطر از یکی دو سال گذشته افتادم دنبال همین و آن نمونه‌هایی که خودم در صحنه جنگ سراغ داشتم و نمونه‌های دیگری که از اول انقلاب پیش آمده بود، را جمع آوری کنم. روی این‌ها موثق و مفصل شروع به کار کردم.

داوودآبادی: «جاسوس‌بازی» را نوشتم که درس عبرتی برای همه باشد

نویسنده «جاسوس‌بازی» در ادامه گفت: نتیجه این بررسی‌ها کتاب جاسوس‌بازی شد. تعدادی از افرادی که به اسم خدمت در این مملکت زندگی می‌کردند و در نهایت خیانت یا فرار کردند‌ یا اعدام شدند نامشان در این کتاب آمده است و در موردشان بحث شده است. کسانی که وطنشان را به دشمن فروختند. خیلی‌هاشان خانواده‌های خود را بدبخت کردند و به عنوان ننگین خیانت از این‌ها یاد می‌شود. من این کتاب را نوشتم که درس عبرتی برای همه باشد و این تذکر را بدهم که از دشمن درونی بیشتر باید ترسید.

داوودآبادی: «جاسوس‌بازی» را نوشتم که درس عبرتی برای همه باشد

در این مراسم نویسندگان و چهره‌هایی چون مجتبی رحماندوست، سعید علامیان، وحید یامین پور، علی‌اکبر والایی، یوسف قوجق، کامران شرفشاهی و ... حضور داشتند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار