فرماندار دشتی:

بیداری اسلامی به واسطه تفکر امام راحل است

عبدالله نادری گفت: بیداری اسلامی در مقابل زورگویان به واسطه تفکری است که امام راحل ایجاد کرد و این تفکر باید به نسل‌های بعدی انتقال داده شود.
کد خبر: ۳۹۹۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱ - 01June 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالله نادری» فرماندار دشتی امروز در جلسه هماهنگی برگزاری ارتحال حضرت امام خمینی (ره) شهرستان دشتی اظهار داشت: تفکر امام نه تنها در ایران بلکه در جهان منشأ اثر بوده و در تمامی معادلات منطقه است.

وی گفت: بیداری اسلامی در مقابل زورگویان به واسطه تفکری است که امام راحل ایجاد کرد و این تفکر باید به نسل‌های بعدی انتقال داده شود.

نادری بیان کرد: علی رغم همه توطئه‌ها و دسیسه‌ها توسط دشمنان و استکبار پیشرفت‌های خوبی در کشور حاصل شده است.

 فرماندار دشتی خاطرنشان کرد: در بحث کرونا علی رغم همه تحریم‌ها و فشارها ولی با اتحاد، همدلی، مدیریت خوب و رهبری مقام معظم رهبری و برنامه‌های خوب دولت و نیروهای مسلح و همراهی آحاد جامعه، کشور در مهار کرونا حرفی برای گفتن دارد.

نادری با بیان اینکه فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و مذهبی در سطح شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود، گفت: در برگزاری مراسم ارتحال حتماً باید پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

وی با تاکید بر اینکه میادین شهرها و روستاها باید سیاه پوش شوند، ادامه داد: در روستاهایی که قرار است مراسم برگزار شود حتماً باید مسائل بهداشتی رعایت شود.

 فرماندار دشتی یادآور شد: مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) روز سه شنبه ۱۳ خرداد رأس ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در مصلی نماز جمعه شهر خورموج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها