رئیس کمیته پیشکسوتان شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس همدان:

باید سند راه و چشم اندازی برای کمیته پیشکسوتان دفاع مقدس تدوین کنیم

رئیس کمیته پیشکسوتان و تشکل‌های مردم نهاد شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس همدان گفت: برای پیشرفت در فعالیت و برنامه‌های کمیته پیشکسوتان هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس باید سند چشم‌اندازی تدوین کنیم.
کد خبر: ۳۹۹۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶ - 02June 2020

«مجتبی هوشمندی» مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان همدان و رئیس کمیته پیشکسوتان و تشکل های مردم نهاد شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس استان در گفت‌‎وگو با دفاع‌پرس در همدان اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم و اثرگذار که به عنوان یک شاخص باید اندازه‌گیری شود مخاطبین و ماموریت‌های کمیته‌ای هست که به تازگی مسئولیت آن را برعهده من گذاشته اند.

هوشمندی ادامه داد: ماموریت حفظ و انتشار ارزش‌های دفاع مقدس در کمیته پیشکسوتان و تشکل‌های مردم نهاد یکی از اصلی ترین و مهمترین امور در عصر حاضر است.

وی گفت: کلمه ارزش در تمام دنیا وجود دارد و یک کلمه بین المللی است، اما ارزش در ایران اسلامی، نظام ما و در دفاع مقدس معنایی متفاوت دارد، چرا که ارزش های ما متصل به دین، ایمان، اسلام و راه امام و معصوم دارد.

رئیس کمیته پیشکسوتان شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان افزود: پیشکسوت کسی است که پای انقلاب، دفاع مقدس بوده و امروز نیز در همین راه و مسیر قدم بر می‌دارد که این ها صندوق‌هایی پر از برکت و ارزش‌های دنیایی و اخروی هستند.

هوشمندی گفت: برای سال جاری چند موضع مختلف و برنامه ویژه در این کمیته مد نظر داریم که باید پس از بررسی و مشورت با گروه اعضای کمیته به نظر قطعی رسید که یکی از این برنامه را می تواند تجلیل از پیشکسوتان دانست.

این مسئول تصریح کرد: برای برنامه‌ریزی صحیح به تدوین سند چشم انداز، برنامه‌ریزی و تعیین اهداف نیاز دارد تا بتوان در آن مباحث عملیاتی و برنامه‌ها را مشخص و دقیق تا عملیاتی و اجرایی شدن داشته باشیم.

وی با اشاره به فعالیت برخی از تشکل‌های مردم نهاد در زمینه دفاع مقدس، حفظ آثار و نشر ارزش‌های آن، یادواره‌ها و پیشکسوتان جهاد و شهادت متذکر شد: با فعالت این تشکل‌های مردم نهاد می توان اهداف را سریع تر بدست آوریم پس لازم است تا فعالان در این زمینه را دریابیم و همکاری های لازم را پیش‌بینی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار