عضو هیات رئیسه مجلس:

مردم از ماموریت های داخلی و خارجی نمایندگان خود مطلع می شوند

حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی گفت: با تصویب طرح شفافیت آرای نمایندگان در مجلس یازدهم، مردم از همه رفتارهای نمایندگان خود از جمله از ماموریت ها و سفرهای داخلی و خارجی مطلع می شوند.
کد خبر: ۳۹۹۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹ - 02June 2020

مردم از ماموریت های داخلی و خارجی نمایندگان خود مطلع می شوندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به اعلام وصول طرح شفافیت آرای نمایندگان در جلسه امروز سه شنبه مجلس، اظهار داشت: یکی از وعده‌هایی که نمایندگان مجلس یازدهم به مردم در ایام انتخابات داده بودند، بحث شفافیت بود که در همین راستا طرح شفافیت آرای نمایندگان در جلسه امروز مجلس اعلام وصول شد و در دستور کار نمایندگان مجلس قرار گرفت.

وی افزود: ان‌شاالله بعد از تبدیل این طرح به قانون، هیات رئیسه مجلس موظف است که در آخر هر جلسه آرای موافق، مخالف یا ممتنع هر نماینده به طرح و یا لایحه مطرح در صحن مجلس را به اطلاع نمایندگان و مردم برساند.

عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: همچنین حضور و غیاب و میزان تاخیر هر نماینده به اطلاع مردم خواهد رسید.

موسوی لارگانی گفت: همچنین سفرها و ماموریت های داخلی و خارجی نمایندگان و موارد ضروری دیگر که نیاز است تا مردم مطلع شوند، بصورت شفاف اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها