امام جمعه خرمشهر:

معیشت مردم باید در اعمال محدودیت‌ها توسط ستاد کرونا لحاظ شود

حجت الاسلام محمد جواد عادل پور گفت: در مورد اعمال محدودیت‌ها دو نکته باید مدنظر قرار بگیرد یکی اعمال محدودیت‌ها از منظر شیوع بیماری کرونا و دیگری از منظر معیشت مردم که هر دو باید لحاظ شوند.
کد خبر: ۳۹۹۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۴ - 02June 2020

معیشت مردم باید در اعمال محدودیت ها توسط ستاد کرونا لحاظ شود

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «محمدجواد عادل پور» امام جمعه خرمشهر امروز در جلسه ستاد مدیریت کرونا شهرستان خرمشهر، اظهار داشت: علاوه بر نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید رضایتمندی مردم نیز در نظر گرفته شود که به عنوان نمونه می‌توان به میزان پذیرش مراجعه‌کنندگان در بانک‌ها اشاره کرد که می‌توان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا حد امکان از منتظر ماندن مردم در گرما جلوگیری کرد.

وی به اعمال محدودیت‌های در شرایط کرونایی نیز اشاره کرد و افزود: در مورد اعمال محدودیت‌ها دو نکته باید مدنظر قرار بگیرد یکی اعمال محدودیت‌ها از منظر شیوع بیماری کرونا و دیگری از منظر معیشت مردم که هر دو باید لحاظ شوند.

امام جمعه خرمشهر در رابطه با آغاز فعالیت مساجد و اماکن مذهبی به دستور رئیس‌جمهور نیز گفت: در مورد اقامه نماز جماعت و از سر گیری فعالیت مساجد و حسینیه‌ها با توجه به شرایط ویژه استان و شهرستان، موضوع بازگشایی مساجد بنا به دستور ستاد مدیریت کرونای شهرستان خواهد بود و تصمیم باید به صورت رسمی ابلاغ تا به صورت گسترده اطلاع‌رسانی انجام شود.

حجت الاسلام عادل پور همچنین بر لزوم ایجاد فرهنگ زیستن با کرونا تأکید کرد و رسیدن به باور را لازمه تحقق این امر دانست و افزود: درست است که اطلاع‌رسانی و آموزش باید به روز باشد اما آنچه در مواجه با موضوع کرونا اهمیت بیشتری دارد، رسیدن مردم به یک باور از وجود مشکل است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار