نماینده ولی فقیه در بوشهر:

عقلانیت امام خمینی (ره) برخاسته از عقلانیت اسلامی است

آیت الله «غلامعلی صفایی بوشهری» عقلانیت امام خمینی (ره) را برخاسته از عقلانیت اسلامی دانست و گفت: عقلانیت امام خمینی (ره) منطبق با موازین دینی بود و به خوبی در صحنه عمل به اجرا درآمد.
کد خبر: ۳۹۹۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴ - 03June 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در بوشهر با بیان اینکه امام خمینی (ره) معارف اسلامی را در عرصه‌های مختلف در جهان متجلی کرد، اظهار داشت: امام راحل با مدیریت و آینده نگری خود، اسلام حقیقی را به دنیا نشان داد.

وی انقلاب اسلامی را برهم زننده معادلات اتاق فکرهای غرب و شرق دانست و گفت: امام خمینی (ره) زمانی انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند که متفکران سیاسی امکان تغییر بدون ارتباط با بلوک شرق و غرب را ناممکن می دانستند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) نظم نوینی را در جهان کنونی ایجاد کرده است، تاکید کرد: این نظم بر مبنای اسلام شکل گرفته است و آینده جهان را مدیریت خواهد کرد.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به پیش بینی امام خمینی (ره) در خصوص از هم پاشیدن بلوک شرق، اظهار داشت: همانطور که بلوک شرق از میان رفت، آمریکا و اسرائیل نیز به زودی دچار فروپاشی خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در بوشهر عقلانیت امام خمینی(ره) را برخاسته از عقلانیت اسلامی دانست و عنوان کرد: عقلانیت امام خمینی (ره) منطبق با موازین دینی بود و به خوبی در صحنه عمل به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه نگاه سکولار و لیبرال در حوزه نظر و عمل مورد تأیید عقلانیت اسلامی نیست، گفت: امام خمینی (ره) در دوران رهبری خود هرگز تن به سازش با جبهه استکبار نداد.

آیت الله صفایی بوشهری هزینه سازش با استکبار جهانی را بسیار بیشتر از هزینه مقاومت دانست و افزود: یکی از هزینه‌های سنگین سازش با استکبار، عقب نشینی از آرمان های انقلاب و انعدام درونی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار