پیام تسلیت سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت به‌مناسبت ۱۴ خرداد

سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس، با صدور پیامی ۱۴ خرداد روز عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر جنبش بیداری اسلامی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۹۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ - 03June 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس، با صدور پیامی ۱۴ خرداد روز عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر جنبش بیداری اسلامی را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است؛

۱۴ خرداد روز عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر جنبش بیداری اسلامی ، امام خمینی، روزی تاریخی برای ملت ایران و تمامی مستضعفین جهان بر پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت تسلیت باد. بی شک امام راحل ( ره) پایه گذار مکتب جهاد و شهادت در عصر کنونی بود، مکتبی که همواره باعث بیداری ملت‌ها و تقویت روحیه استقلال طلبی در آنها شده است و همچنان ادامه دارد.

نظام شریف جمهوری اسلامی، میراث گرانبهای آن پیر فرزانه است که با قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ آغاز و با پیروزی انقلاب اسلامی به منصه ظهور رسید. سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت جانگداز بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بر ملت شریف ایران، یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد را گرامی داشته و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحت فرامین و منویات رهبر فرزانه انقلاب و پاسداری از آرمان های والای آن را، از خداوند متعال مسألت دارد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها