امام ‌جمعه اهل سنت سیراف:

تبعیت از رهبر انقلاب اسلامی تبعیت و پیروی از امام خمینی (ره) است

«شیخ حسین افروز» با بیان اینکه تبعیت از رهبر انقلاب تبعیت و پیروی از امام(ره) است، گفت: برای تداوم راه امام راحل باید گوش‌ به‌ فرمان و مطیع منویات رهبر فرزانه انقلاب باشیم.
کد خبر: ۳۹۹۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱ - 03June 2020

تبعیت از رهبر انقلاب تبعیت و پیروی از امام خمینی (ره) است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «شیخ حسین افروز» امام ‌جمعه اهل سنت سیراف ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) وحدت ملی را از دیدگاه امام (ره) را تبیین و اظهار داشت: امام خمینی(ره) معلم بزرگ بیداری بشریت و عامل اتحاد جهان اسلام بودند در مجموع اسلام و برادری به‌عنوان مهم‌ترین منابع وحدت مورد توجه امام بود.

وی به نقش امام راحل در آزادی ملت مظلوم و ستمدیده ایران از یوغ طاغوت پرداخت و گفت: نقش امام خمینی(ره) در رهایی ملت ایران از ظلم و ستم بیگانگان و تغییر سرنوشت و دستیابی به راه نجات از دست استکبار و استثمار این بود که ایشان به مردم آگاهی بخشیدند و مردم راه خود را که همان پیام امام بزرگوار بود، انتخاب کردند.

 افروز با بیان اینکه امام راحل استقلال و آزادی را برای مظلومان جهان به ارمغان آوردند، خاطرنشان کرد: امام راحل نه‌تنها نقش اسلام در جامعه ایرانی را برجسته و مستحکم ساختند، بلکه از حقوق مسلمانان و مستضعفان جهان حمایت کردند و با ایجاد وحدت و اخوت اسلامی در بین تمامی کشورهای اسلامی، مسلمانان جهان را بیدار کردند.

امام جمعه اهل سنت سیراف با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان، جهان اسلام نیاز به وحدت و برادری و همدلی دارد، تصریح کرد: باید در جامعه اسلامی رسالت نبوی در آن زنده باشد و آحاد مردم در صلح و آرامش و در امنیت کامل با اتحاد و وحدت در کنار هم باشند؛ چرا که اسلام بدون اتحاد و همدلی، ضعیف و در برابر فتنه‌ها و دشمنی دشمنان شکست‌پذیر است.

وی با بیان اینکه تداوم مسیر امام راحل تبعیت از امام خامنه‌ای است، گفت: تبعیت از رهبر انقلاب تبعیت و پیروی از امام (ره) است و برای تداوم راه امام راحل باید گوش‌ به‌فرمان و مطیع منویات رهبر فرزانه انقلاب باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار