امام‌ جمعه اهل سنت جزیره شیف تأکید کرد؛

لزوم داشتن اتحاد و ولایت پذیری برای جلوگیری از ضربه دشمنان به انقلاب اسلامی

«سیدحسن حسینی» گفت: دشمن از هر راهی برای ضربه زدن به نظام اسلامی و ارزش‌های انقلاب اسلامی وارد می‌شود که ضمن هوشیاری باید به اتحاد و وحدت و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب توجه ویژه کرد.
کد خبر: ۳۹۹۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ - 03June 2020

داشتن اتحاد و ولایت پذیری جهت جلوگیری از ضربه زدن دشمنان به انقلاب اسلامی

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «سیدحسن حسینی» امام‌ جمعه اهل سنت جزیره شیف بوشهر، ضمن تسلیت سالروز ارتحال ملکوتی پیر جماران حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: 14 خردادماه سالروز ارتحال بزرگ‌مردی است که چراغ امید را در دل مستضعفان روشن کرد و آزادی و آزادگی را حیاتی تازه بخشید ملت شریف ایران و آزادگان جهان در این روز در سوگ بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران نشستند.

 وی ویژگی‌های امام راحل را برشمرد و با بیان اینکه  امام راحل، رهبری آزاده، شجاع و استکبارستیز بود گفت: امام راحل رهبری آزاده و عالمی شجاع و استکبارستیز بود که با ایمان به خدا و حمایت عظیم مردمی، پرچم عظمت، عزت، استقلال و آزادی را برای کشور و ملت بزرگ ایران به اهتزاز درآورد.

حسینی با تاکید بر تقویت اتحاد مسلمانان افزود: دشمن از هر راهی برای ضربه زدن به نظام اسلامی و ارزش‌های انقلاب اسلامی وارد می‌شود که ضمن هوشیاری باید به اتحاد و وحدت و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب توجه ویژه کرد.

امام‌ جمعه اهل سنت جزیره شیف بوشهر 15 خرداد را سرآغاز نهضت انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: باید هر سال 15 خرداد و شهدای این روز را با برگزاری مراسم ویژه‌ای گرامی‌داشت که امسال به سبب شیوع کرونا این برنامه باید از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی دنبال شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها