نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

امام خامنه‌ای انقلاب اسلامی را در مسیر امام راحل مدیریت می‌کنند

آیت الله عبدالکریم فرحانی با بیان اینکه امام خامنه‌ای انقلاب اسلامی را در مسیر امام راحل مدیریت می‌کنند، گفت: امام (ره) را باید از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین کرد.
کد خبر: ۳۹۹۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ - 03June 2020

امام راحل را باید از منظر امام حاضر «مقام معظم رهبری» تبیین کرد

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، آیت الله «عبدالکریم فرحانی» نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مکتب امام خمینی (ره) را باید از زبان رهبر انقلاب بشنویم، اظهار داشت: امام راحل را باید از منظر امام حاضر (رهبر معظم انقلاب اسلامی) تبیین کرد و راه و رسم این شخصیت برجسته را ادامه داد.

وی افزود: امام خمینی (ره) نخستین کسی بود که در مقابل اسلام آمریکایی که می‌گفت دین یک مسئله شخصی است، ایستاد و با معرفی آموزه‌های اسلام ناب محمدی این تفکر را باطل کرد.

فرحانی با بیان اینکه در عصر غیبت به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، پس از ائمه اطهار، شخصیتی عظیم و با ابعاد مختلف تأثیرگذاری همچون امام در تاریخ تشیع نداریم، گفت: امام در بُعد فقهی، فلسفه و عرفان، تفسیر، سیاسی و مدل حکومتی صاحب سبک و مبنا و از معدود علما و بزرگانی است که نظریات خود را به منصه ظهور رساند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: امروزه نیز می‌توان با روحیه ولایت‌مداری در حوزه تهاجم فرهنگی و جنگ نرم بر دشمنان قسم خورده، پیروز و سر بلند شد.

وی گفت: از آنجا که امام خمینی (ره) بیان فرمودند که امام خامنه‌ای را بزرگ کردم، پس امام راحل را باید از منظر امام حاضر معنا کنیم، رهبری به عنوان ثمره عمر علمی و اجرایی امام، ۳۰ سال پس از ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی را در مسیر امام و اندیشه‌هایش مدیریت می‌کنند.

آیت الله فرحانی، مقام معظم رهبری را بهترین تبیین کننده مکتب امام راحل دانست و اذهان داشت: برخی‌ها دنبال آن بودند که استکبارستیزی، دشمنی با آمریکا و اعتماد به نفسی را که امام در سایه توکل به خدا در امت اسلامی به وجود آورده بود، تحت الشعاع قرار دهند، اما توطئه‌های مذکور با مقاومت رهبر معظم انقلاب اسلامی برملا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار