فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

بیانات امام خمینی (ره) بیان الهی بود

سردار «علی رزمجو» گفت: بیانات امام یک بیان الهی و بسیار جذاب بود که همواره دل دوستان را شاد و گرم و نورانی نگه می داشت، این ویژگی به خود امام اختصاص داشت و شخص دیگری مثل امام نمی توانست به این شکل نطق ایراد کند و به این شکل مسلمانان جهان را بر علیه مستکبران عالم بسیج کند.
کد خبر: ۳۹۹۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵ - 03June 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه به اعتراف تحلیلگران غربی، غرب در شناخت ویژگی های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون عاجز و ناتوان است، اظهار داشت: امام (ره) نسیم بهاری بود که در تاریخ معاصر وزید و عصاره بزرگ مردانِ تاریخی شد که 40 سال و اندی است تمام کاخ‌های زور و ظلم و ستم را در نوردیده است.

وی گفت: امام شخصیت عظیم‌القدری بود که از حد اعلای اصالت خانوادگی، گوهر عقل، شجاعت، زیرکی، بیان و سلامت و اعتدال جسمانی، جمال خدادادی، دارای ذوق هایی در ابعاد مختلف فرهنگی، هنری، دفاعی، امنیتی و شعر و ادبیات برخوردار بود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) خاطرنشان کرد: ابیات امام و اشعار امام عارفانه متناسب با شرایط انقلاب و مقتضیات زمان بود. دیدگاه امام در وصیت نامه سیاسی الهی اش نه تنها برای عصر حیات خودش بلکه برای تمامی انسان ها با اقشار و سلایق و طوایف مختلف در طول تاریخ قابل استفاده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه سیادت و کمال عقلانی امام (ره) زبانزد عام و خاص است، افزود: بیانات امام یک بیان الهی و بسیار جذاب بود که همواره دل دوستان را شاد و گرم و نورانی نگه می داشت، این ویژگی به خود امام اختصاص داشت و شخص دیگری مثل امام نمی توانست به این شکل نطق ایراد کند و به این شکل مسلمانان جهان را بر علیه مستکبران عالم بسیج کند.

رزمجو گفت: امام در همه علوم اظهار نظر عالمانه، عارفانه و تخصصی داشت تا جایی که تحلیلگران، مستشاران و دانشمندان از بلوک شرق تا غرب آن زمان متوجه شخصیت امام شدند و نسبت به ویژگی های امام (ره) اظهار نظر صریح و روشن داشتند.

وی افزود: امام فقیهی سترگ، عارفی عظیم القدر، فیلسوفی توانا، شاعری زبردست، مفسری قابل، سیاستمداری بی نظیر، مردم شناسی بی بدیل، معلمی زبده در علوم و فنون مختلف از جمله اخلاق، اسلام شناسی بود که دیدگاه های عالمانه اش حتی بعد از رحلتش قابل استفاده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه منطق الهی امام باعث دعوت مردم شد و این دعوت که به پیروزی انقلاب اسلامی خاتمه پیدا کرد گفت: امام در اوج اقتدار متواضع و در اوج تواضع مقتدر بود و در مقابل مستکبران عالم هیچگاه برای لحظه ای کوتاه نیامد بلکه محکم و با صلابت جلوی زیاده خواهی های استکبار و بلوک شرق و غرب آن زمان ایستاد.

علی رزمجو افزود: امام بزرگوار جامع انواع تقوا بود، الگو در تقوای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، اخلاقی، گفتاری و رفتاری بود که تقوای شگرف امام (ره) از او شخصیتی بی نظیر ساخته بود که همه او را در دایره این شخصیت محاسبه می کردند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با ذکر این نکته که جرأت، استراتژی و دکترین امام به تداوم و بقای انقلاب اسلامی در مقیاس جهانی عینیت بخشید، خاطر نشان کرد: بزرگترین موفقیت انقلاب اسلامی و امام این بود که با منطق اسلام، حیات سیاسی و فلسفه جهان غرب را به چالش کشاند و حیات بشریت را در قالب ویژگی های اسلامی جایگزین کرد.

وی گفت: اگر امروز هم مقام معظم رهبری مورد هجوم بی رحمانه دشمنان انقلاب اسلامی قرار گرفته ناشی از همین ویژگی های امام راحل است که در وجود این شخصیت بزرگوار متجلی است. جرأت، شجاعت، فداکاری، صلابت، اقتدار، اخلاص، ایمان، مدیریت و فرماندهی سکان کشتی مسلمانان جهان، صلابتی از مقام معظم رهبری در درون و بیرون درست کرده که بی نظیر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها