دیدار وزیر جهاد کشاورزی با خانواده شهید «هادی فصیحی‌راد» در مشهد+ تصاویر

«کاظم خاوازی» با مادر جهادگر جاویدالاثر شهید «هادی فصیحی‌راد» دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۳۹۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹ - 03June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، به دنبال سفر «کاظم خاوازی» وزیر جهاد کشاورزی به مشهد و در راستای تکریم خانواده شهدا، وی با حضور در منزل جهادگر جاویدالاثر شهید «هادی فصیحی‌راد» با مادر این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

خاوازی در این دیدار در خصوص اهمیت ایثار و از خودگذشتگی‌ شهدای عالی مقام در دوران دفاع مقدس و فداکاری آنها در رسیدن به استقلال ایران اسلامی مطالبی را بیان کرد.

وی در ادامه بر تاسی مسئولین به سیره عملی شهدا جهت فائق آمدن بر مشکلات و عبور از تحریم‌ها و کسب موفقیت در زمینه‌های مختلف تاکید کرد.

وزیر جهاد کشاورزی در پایان، از همرزم خود شهید «نیک‌نامی» که در تغییر مسیر زندگی او نقش مهمی داشت، خاطره‌ای بیان کرد.

مادر شهید فصیحی‌راد نیز در این دیدار ضمن آرزوی توفیق برای رهبر معظم انقلاب و مسئولین نظام و همچنین شفای بیماران ناشی از کرونا در خصوص ویژگی‌های اخلاقی شهید مطالبی بیان کرد.

جهادگر شهید «هادی فصیحی‌راد» در سال ۱۳۳۴ در مشهد مقدس متولد شد. وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل جهاد سازندگی وارد این نهاد شد. این شهید والامقام که جهاد سازندگی را یک نهاد انقلابی می‌دانست با عشق و علاقه خاصی در این نهاد مقدس خدمت می‌کرد.

این جهادگر خستگی‌ناپذیر بعد از مدتی کار مداوم در جهاد سازندگی مشهد به خدمت سربازی اعزام شد. «هادی فصیحی راد» در ۱۹ دی ۱۳۵۹ در «تنگه حاجیان» بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار