مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کنگان:

امام (ره) به اسلام عزت بخشید

حجت الاسلام «ابولقاسم رضایی اندیشمند» گفت: ادامه راه امام (ره) فقط با بصیرت و صبر میسر است، امام (ره) در سخت‌ترین مراحل همواره آرام و مطمئن بودند و به مردم اطمینان فراوانی داشتند همچنین امام بزرگوار ما به اسلام و مسئولین قوت قلب و عزت بخشید.
کد خبر: ۳۹۹۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱ - 03June 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «ابولقاسم رضایی اندیشمند» مسئول نمایندگی ولی فقیه در کنگان با تسلیت 14 خرداد سالروز جانکاه امام خمینی(ره) و گرامی‌داشت 15 خرداد سالروز قیام خونین مردم قم اظهار داشت: وظیفه همه ماست که با توکل به خدا و تقویت روح اخلاص و همبستگی، حرکت عظیمی را که امام بزرگوار آغاز کرد ادامه دهیم.

وی گفت: ادامه راه امام (ره) فقط با بصیرت و صبر میسر است، امام (ره) در سخت‌ترین مراحل همواره آرام و مطمئن بودند و به مردم اطمینان فراوانی داشتند همچنین امام بزرگوار ما به اسلام و مسئولین قوت قلب و عزت بخشید.

رضایی اندیشمند خاطرنشان کرد: اگر چه جای خالی امام (ره) برای ما سخت و تلخ است، اما میراث گرانبهای معمار بزرگ انقلاب در سیمای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تبلور یافته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در کنگان عنوان کرد: امام منطقه ای فکر نمیکرد او به انقلاب مسلمانان نشاط بخشید و اسلام را زنده کرد.

رضایی اندیشمند در پایان گفت: امام (ره) یک حقیقت همیشه زنده است، نام او پرچم انقلاب، راه او راه انقلاب و اهداف او اهداف این انقلاب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها