آیت‌الله سعیدی:

قیام ۱۵ خرداد سرچشمه حیات تمدن نوین اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: امروز که به فضل خداوند انقلاب بزرگ اسلامی به گام دوم خویش رسیده و مسیر روشنی را برای آینده رقم زده است، می‌توان گفت که قیام ۱۵ خرداد سرچشمه حیات تمدن نوین اسلامی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۳۹۹۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹ - 04June 2020

قیام ۱۵ خرداد سرچشمه حیات تمدن نوین اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم به مناسبت ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد.

متن این پیام به این شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

نیمه خرداد در تقویم جمهوری اسلامی ایران، یادآور روز‌های اندوه‌بار رحلت ملکوتی حضرت امام است که، چون کوه راسخ ایستاد و پس از سال‌ها هدایت و مقاومت با مرجعیت فقهی، فرهنگی، سیاسی، اخلاقی، عبادی و… حقیقتاً احیاگر اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) گشت و در عصر سرد حکومت جباران عنود بر نظام سیاسی و اجتماعی دنیا، پرچم دین‌داری و استکبارستیزی را با حمایت از مستضعفان برافراشت تا مردم پاک‌طینت تحت علمش در برابر استعمار و استبداد بسیج شوند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر پایه دین‌داری و خردورزی بنا نهند تا حاصل آن تربیت مردانی، چون شهید حاج قاسم سلیمانی باشد.

امروز که به فضل خداوند این انقلاب بزرگ اسلامی، با رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به گام دوم خویش رسیده و به اذعان تحلیلگران با پیشرفت‌های گسترده، مسیر روشنی را برای آینده رقم زده است، می‌توان بیش از همیشه باور داشت که این حرکت بزرگ نقطه عطف تاریخ بوده و سرچشمه حیات تمدن نوین اسلامی به شمار می‌رود و آمریکای جنایتکار بیش از پیش به سمت افول حرکت می‌کند.

اینجانب از جوار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشته و در آستانه سالروز قیام حماسه‌ساز ۱۵ خرداد به روح بلند آن کفن پوشان عزتمند که در پرتوی نور ولایت ملکوتی شدند درود می‌فرستم.

از خداوند قادر متعال سرافرازی روزافزون انقلاب اسلامی را که پرچمش با خون مردمان شریف این سرزمین به اهتزاز درآمده خواستارم، امید که به‌زود‌ی زود این پرچم توسط مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به دست آخرین منجی عالم بشریت برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها