امام جمعه موقت اهرم:

امام (ره) به ملت‌ها درس آزادگی در برابر ظلم آموخت

حجت‌الاسلام «اصغر صفری» گفت: امام (ره) در برابر بی‌عدالتی‌های رژیم طاغوت قیام کردند و با این قیام به ملت‌های آزاد درس آزادگی در برابر ظلم آموخت و امروز هرچه داریم از  از امام است.
کد خبر: ۳۹۹۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴ - 05June 2020

امام (ره) به ملت‌ها درس آزادگی در برابر ظلم آموخت

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‎الاسلام «اصغر صفری»  امام جمعه موقت اهرم در خطبه‎های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه در آستانه وفات عبدالعظیم حسنیذ (ع) و حمزه سیدالشهداء (ع) عموی پیامبر گرامی اسلام (ص) قرار داریم، اظهار داشت: شجاعت حمزه در جنگ‌ها زبانزد خاص و عام، دوست و دشمن بود.

وی با اشاره به رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی و تبعید امام در ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ گفت: امام (ره) در برابر بی‌عدالتی‌های رژیم طاغوت قیام کردند و با این قیام به ملت‌های آزاد درس آزادگی در برابر ظلم آموخت و امروز هرچه داریم از  از امام است.

وی با اشاره به اینکه یاد، نام و عشق امام خمینی در دل همه انسان‌های آزاد خواه است، بیان کرد: امروز همه جهان از انقلاب اسلامی و امام درس گرفتند.

صفری با بیان اینکه به فرموده امام خمینی (ره) آمریکا شیطان بزرگ است ادامه داد: امام خمینی هیمنه و قدرت پوشالی آمریکا را در هم شکستند و با شجاعت تمام فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

امام جمعه موقت اهرم خاطرنشان کرد: آمریکا یک کشور است که پایه و مایه آن بر اساس جنایت، غارت، خیانت، کشتار  و استعمار بنا شده است.

وی با اشاره به اینکه بعداز جنگ جهانی دوم، بیش از ۵۰ میلیون نفر توسط آمریکا در جهان به عناوین مختلف کشته شدند افزود: حوادث اخیر جنبش سیاه پوستان و دیگر مردم در آمریکا، تحقق پیش‌بینی  زوال آمریکا را نزدیک می‌کند.

صفری با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند آمریکا رو به افول است یاد آور شد: این سنت الهی است که زوگویان محکومند از صحنه قدرت جهانی ساقط شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار