مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان خبر داد؛

ارسال 46 اثر از استان گلستان به چهارمین جشنواره ملی فانوس

«ابوالفضل اعتراف» گفت: استان گلستان 46 اثر از هنرمندان استان را با رعایت سقف مجاز در هر بخش و شاخه، به دبیرخانه مرکزی جشنواره ارسال کرده است.
کد خبر: ۴۰۱۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲ - 15June 2020

ارسال 46 اثر از استان گلستان به سومین جشنواره ملی فانوس

«ابوالفضل اعتراف» مدیر هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در گرگان اظهار داشت: فراخوان چهارمین جشنواره ملی فانوس در اواخر سال 98 به استان‌ها اعلام شد و برای جمع‌آوری آثار هنرمندان، دبیر خانه استانی تشکیل شد و هنرمندان استان نیز همکاری خوبی را در این زمینه با معاونت هنری اداره‌کل داشتند.

وی افزود: چهارمین جشنواره ملی فانوس در بخش هنرهای تجسمی، نمایشی، موسیقی و سرود، تلویزیونی و سینمایی، رادیویی، بخش ویژه سردار شهید قاسم سلیمانی و بخش آزاد برگزار شد و اختتامیه آن سال جاری در شیراز خواهد بود.

مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان گفت: استان گلستان تعداد 46 اثر از هنرمندان استان را با رعایت سقف مجاز در هر بخش و شاخه، به دبیرخانه مرکزی جشنواره ارسال کرده است.

وی به آثار ارسالی به چهارمین جشنواره فانوس اشاره کرد و متذکر شد: آثار ارسالی به چهارمین جشنواره فانوس در زمینه‌های مستند، کلیپ، انیمیشن، نمایشنامه، فیلمنامه، تئاتر خیابانی، نمایش رادیویی، کتاب صوتی، موسیقی، پوستر، مجسمه، نقاشی و عکس بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها