در دیدار فرمانده نزاجا با وابستگان نظامی پاکستان تأکید شد

برقراری امنیت منطقه با سرکوبی گروه‌های تروریستی و تکفیری

در دیدار فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با وابسته نظامی کشور پاکستان، ضمن تبادل نظر نسبت به مسائل امنیتی و سیاسی منطقه، بر سرکوبی گروه‌های تروریستی و تکفیری به‌عنوان اخلالگران منطقه تأکید شد.
کد خبر: ۴۰۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰ - 04February 2015

برقراری امنیت منطقه با سرکوبی گروه‌های تروریستی و تکفیری

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با سرتیپ رضا علی خان و ناخدا یکم چدری مجاد اکبر خان وابسته نظامی کشور پاکستان، به تبادل نظر درباره مسائل امنیتی و سیاسی منطقه خصوصا داعش و گروههای تکفیری، پرداخت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران در این دیدار، دولت و ملت پاکستان را دوست و همراه همیشگی ایران اسلامی دانست و با بیان اینکه همواره بحث وجود مقتدرانه ارتش در کشور مورد اهمیت است، افزود: ارتش جمهموری اسلامی ایران یک ارتش آماده، پویا، و عملیاتی است که در حوزه نیروی زمینی، هوایی و دریایی توانسته است اقتدار و توانمندیهای خود را ارتقاء ببخشد.

سرتیپ پوردستان معضل وجود گروههای تکفیری تروریستی را ازجمله موضوعات مهم منطقه خواند و گفت: ما امروز با یک دشمن مشترک به نام داعش و گروههای تکفیری مواجه هستیم، که توسط استکبار جهانی حمایت و پشتیبانی میشود. امروز داعش به نیابت از آمریکا در عراق جنایت میکند.

در ادامه این دیدار، سرتیپ رضا علی خان، وابسته نظامی کشور پاکستان ضمن ابراز خرسندی از ملاقات با فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: پاکستان با تروریسم در منطقه درگیر است و در خصوص سرکوب داعش اقدامات قابل توجهی صورت داده که در آینده بیشتر از آن شنیده خواهد شد.

در پایان این دیدار علاوه بر تأکید تبادل دانشجو فی مابین مدارس نظامی کشور و اجرای رزمایش مشترک، فرمانده نیروی زمینی با اهدای لوح و محصولات فرهنگی ایران اسلامی از این وابسته نظامی قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار