مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان:

لزوم مشارکت دستگاه‌های فرهنگی استان در اجرای باکیفیت برنامه‌های دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان گفت: دستگاه‌ها و ادارات فرهنگی استان با تعامل و مشارکت بیش از پیش، در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری خود قدم بردارند تا آثار هنری و ادبی باکیفیت تولید و اجرا شود.
کد خبر: ۴۰۲۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶ - 24June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان طی جلسه ای با  «محمود خواجه نژاد» رئیس حوزه هنری استان اظهار داشت: همکاری های خوبی بین معاونت های ادبی و هنری حفظ آثار با حوزه هنری در پیشبرد برنامه ها و فعالیت های حوزه دفاع مقدس صورت گرفته است و امید داریم که این تعاملات در سال جاری بیشتر و گسترده تر شود.

لزوم مشارکت دستگاه های فرهنگی استان در اجرای باکیفیت برنامه های دفاع مقدس

وی افزود: با توجه به شرایط موجود در کشور نیاز است تا دستگاه ها و ادارات فرهنگی استان با تعامل و مشارکت بیش از پیش، در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری خود قدم بردارند تا آثار هنری و ادبی باکیفیت تولید و اجرا شود؛ زیرا زبان هنر، ماندگارترین و اثرگذارترین روش برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان و آیندگان است.

در ادامه رئیس حوزه هنری استان گفت: حوزه هنری نیز همچون گذشته با مشارکت نهادهای هم‌سو، در راستای انتقال فرهنگ ناب دفاع مقدس در قالب هنر، با اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس همکاری خواهد داشت.

لزوم مشارکت دستگاه های فرهنگی استان در اجرای باکیفیت برنامه های دفاع مقدس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها